Український сервіс щодо стягнення компенсацій з авіакомпаній запущений в експлуатацію
Український онлайн-сервіс AirAdvisor із виплати грошової компенсації за відміну та затримку авіарейсу почав роботу в постійному режимі 26 лютого. Згідно з прес-релізом сервісу, він працює без попередніх оплат або застав і стягає компенсацію з авіакомпаній у разі затримки або відміни рейсу, відмови в посадці або пропущенні пересадки. Сума компенсації визначається з урахуванням відстані та часу затримки і складає від $300 до $700 на особу. З компенсації компанія стягає на свою користь 25%, але тільки в разі позитивного рішення. «У тестовому режимі AirAdvisor працює більше трьох місяців. За цей період нам удалося стягнути тисячі євро з авіакомпаній у всьому світі, серед яких — Lufthansa, Air France, LOT Polish Airlines, Ellinair, Ryanair, Air India і Windrose», — повідомив керівник і співзасновник компанії AirAdvisor Сергій АЛЕКСАНДРОВ, якого цитує прес-служба. Для того, щоб скористатися онлайн-сервісом, клієнтові потрібно всього кілька хвилин для подачі заявки на веб-сайті. Необхідно ввести інформацію про подорож із номером і датою рейсу, далі система перевірить дані та повідомить суму можливої компенсації. Весь процес відбувається в режимі онлайн і віддалено, компенсація буде зарахована на банківський рахунок клієнта. У даний час в AirAdvisor є представництво в Польщі. Ситуацію із затримкою авіарейсів в Україні С.Александров назвав катастрофічною. Зокрема, за його даними, лише за другий квартал 2017 року було зафіксовано більше 1,5 тис. таких випадків. «Добре розуміючи ситуацію, що склалася, ми пропонуємо пасажирам ефективне рішення. Одними з перших клієнтів в Україні стала родина з п’яти осіб, що отримала 2 тис. євро компенсації від української чартерної авіакомпанії», сказав він. На сьогодні компанія AirAdvisor працює над рейтингом «найвідповідальніших» авіакомпаній з виплати компенсацій і захисту прав пасажирів. У планах сервісу на 2018 рік — вихід на ринок Близького Сходу й Азії.
Випуск газети №:
№35, (2018)Рубрика
Економіка