Перейти до основного вмісту

Результати Попередніх ТОРГІВ:

30 квітня, 00:00

Лот №1 (84 у. о. ) — про те, як, перебуваючи у в'язниці Сан-Франциско, Павло Іванович Лазаренко зібрався балотуватися в президенти України, — придбаний Троцьким. Лев Давидович після невдачі теорії «експорту світової революції», дивлячись на Павла Івановича, загорівся тепер ідеєю «експорту українських президентів». Той же Лазаренко відомий як борець за демократію і грошові знаки. Враховуючи його «громадну» (від слова «Громада») практику, дуже зручно буде поставляти його як лідера до країн з економікою, що розвивається. Ну, в Панамі Лазаренка вже знають, тому можна запропонувати його Гондурасу, Гватемалі тощо. Троцький сподівається, що справа виявиться прибутковою. Звісно, не для цих країн.

Лот №2 (62 у. o. ) — про те, як екс-президент Л. Кравчук, рухаючи адміністративну реформу, повідомив, що до 10 червня йому потрібні пропозиції «щодо проведення наступного етапу реформування з урахуванням необхідності посилення ролі міністерств, оптимізації їхніх функцій і структури та подальшої консолідації з іншими центральними органами влади», — куплений письменником-сатириком Жванецьким. Якось він говорив зі сцени: «...необхідно підвищити технологізацію для зниження травматизації, збільшити оптимізацію для прискорення автоматизації...» У цьому місці сатирик зазвичай вимагав оплесків, оскільки «у такому дусі можна продовжувати до нескінченності». Деякі так і роблять.

Лот №3 (30 у. о. ) — про те, як газета «ВВ» написала, що в Кам'янці-Подільському депутат Є. Марчук провів установчі збори з «великою помпою», у той час як нi з помпою, ні без помпи він не міг цього зробити, оскільки його в цей час там НЕ БУЛО, — придбаний голлівудським актором Бредом Піттом. Відпочиваючи в одному з курортних містечок зі своєю новою пасією (Пітт нещодавно розлучився), він прочитав у одній з газет, що, виявляється, знову зійшовся з колишньою дружиною. Парочку це повідомлення розвеселило, на відміну від колишньої дружини Пітта, яка зібралася заміж за іншого чоловіка, котрий став вимагати від неї пояснень... Одне не зрозуміло: чому все краще, що є в Штатах, — у нас не приживається, а гірше, на зразок «пожовтіння» преси, — розквітає, як клумби на Хрещатику.

Лот №4 (23 у. о. ) — про те, як рекламний ідіотизм досяг вершини у відеоролику, де дівчину, котра несподівано закричала в натовпі, швидко привели до тями засобом для заспокоєння — придбано Асоціацією телеглядачів. Вона готова закупити заспокійливі ліки у величезних кількостях і роздати їх найбездарнішим ремісникам рекламної сфери. Може, вони хоч на деякий час вгамуються і загальна якість рекламної продукції зросте.

*У деяких лотах було використано інформацію агентства Інтерфакс-Україна.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати