АРТ-МОЗАЇКА
![](/sites/default/files/main/openpublish_article/20041215/4229-8-2.jpg)
Ромео і Джульєтта для тінейджерів
Балетний колектив Львівського державного академічного театру опери та балету ім. Соломії Крушельницької здійснив генеральне поновлення «Ромео і Джульєтта» С. Прокоф’єва. У балеті задіяне переважно молодше покоління танцюристів. Особливістю львівської версії постановки за всесвітньо відомою трагедією Вільяма Шекспіра є костюми. Народний художник України Є. Лисик пішов на сміливий експеримент, одягнувши середньовічні родини Монтеккі та Капулетті у сучасні «тінеджерські» строї...
У російському кіно лідирують наші
Національну премію російських кінокритиків і кінознавців за кращий фільм отримав Дмитро Месхієв «Свої», а постановникові картини «Настроювач» Кірі Муратовій присуджено нагороду «за кращу режисуру». Нагадаємо, що ця картина українського режисера, знята на Одеській кіностудії, є спільною продукцією двох країн — України і Росії, про що, однак, російські продюсери кожного разу «скромно» замовчують. На урочистій церемонії названо імена інших володарів цієї престижної нагороди, встановленої Гільдією кінознавців і кінокритиків Росії, повідомляє NEWSru.com. Приз присуджується щорічно за 12 ма номінаціями новим найбільш значним роботам вітчизняних і зарубіжних майстрів. «Золотого Овна» за виконавську майстерність удостоєно акторів, що виступили в головних ролях: Богдана Ступку («Свої»), Поліну Агуреєву («Довге прощання») і Аллу Демидову («Настроювач»). У номінації «Кращий фільм-дебют» відзначено стрічку режисера Марини Разбєжкіної; в числі нових лауреатів премії «Золотий Овен» сценаристи, оператори, композитори і художники, які брали участь у створенні картин, актори, що знялися в ролях другого плану.
Премія за бездарний опис сексу
Американський літератор і журналіст Том Вольф став володарем однієї із найсуперечливіших премій в історії літератури — за найбездарніший опис сексу в художньому творі. Щорічно цю премію вручає журнал The Literary Review уже дванадцятий рік поспіль. Вона покликана «привернути увагу до грубого, позбавленого смаку, недбалого і багатослівного опису статевого акту в сучасній літературі», і з успіхом це робить. Том Вольф удостоєний премії за новелу «Я Шарлот Сіммонс», що розповідає про життя кампуса престижного американського університету. Пасажі опису сексу в цьому творі, на зразок «блукав блукав блукав блукав язик», удостоїлися епітетів «мертвотно страшних і скучних». Вольф в інтерв’ю стверджує, що хотів зробити опис сексу «клінічно чесним».
«Але вона спробувала сконцентруватися на руці, яка могла дослідити весь ландшафт її тіла, включаючи не лише отоларингологічні впадини — о Господи, не лише ту межу, де плоть грудей сполучається з грудною кліткою — ні, рука немов ставила банки по всьому тілу». На думку експертів Literary Review, завдяки подібним перлам йому вдалося, хоч і не без великих зусиль, обійти конкурентів, повідомляє NEWSru.com. У шорт-листі Literary Review було 11 видатних авторів.
Переможець церемонії отримує статуетку, схожу на кіношного Оскара, а також пляшку шампанського. Щоправда, для цього йому треба набратися сміливості особисто з’явитися на церемонію. Організатори повідомили Reuters, що американець Вольф — перший автор за всі 12 років існування премії, який не з’явився на нагородження.
Минулого року премію Bad Sex in Fiction отримав індійський журналіст Аніруда Бахал, який у романі «13-й бункер» написав, що одна з героїнь у момент оргазму «видає звуки мотора автомобіля Bugatti, що розганяється». Журналіст, який став відомим завдяки своїй публікації у 2001 році про корупційний скандал в індійській армії, прилетів до Лондона, щоб у присутності 500 чоловік отримати нагороду з рук самого Стінга.
Випуск газети №:
№229, (2004)Рубрика
Тайм-аут