COSMO — це... український журнал
Проте назвати зовсім новим його не можна. Це буде принаймні перший час все той же добре відомий українкам російський Cosmo (який вільно продається в усіх наших кіосках), але з великими українськими вкрапленнями — в основному, в «рекламодавчих» областях: моді, взутті, парфумерії. Також на місцевому матеріалі готуватимуться рубрики «Ім'я» й «Інтерв'ю», та частково «Бомонд». Однак не всі рубрики доведеться спеціально адаптувати. За словами редактора Cosmo, рубрика «Крик душі» й так останнім часом стала суцільно українською, що, загалом, не дивно. Звично й те, що найкрасивіші дівчата також наші — фотографія однієї з них, Карини Михайленко (дружини відомого футболіста) навіть прикрасила обкладинку журналу, що традиційно надається лише американським моделям. Що ж до шансів Cosmopolitan зібрати свій урожай з нашого рекламного поля, використовуючи всім добре відому майже містичну залежність жінок від порад «свого» журналу, — це задача не з легких. По-перше, поле це сьогодні, на жаль, досить бідне, а по-друге, роль оракула в серцях тих, хто сприймає жіночі журнали як збірник порад, що неухильно виконуються, й керівництво до дії, давно, міцно й надійно посіла надпопулярна «Натали». Вона хоч і взяла свого часу Cosmo за основу, за читацькою любов'ю й довірою сьогодні набагато випередила «прототип». Вихід першого номера українського Cosmopolitan (орієнтовно накладом 50000) планується у вересні. Що ж до боротьби за серця й гаманці наших читачок — за великим рахунком жінці, за яку б'ються (і йдеться аж ніяк не тільки про журнали), навіть не дуже важливо, хто переможе. Головне, що знайшлися ті, хто хоче за неї поборотися.