«Дивись на себе!»
У Києві представили «gonzo-мюзикл» про перемогу Джамали на ЄвробаченніДопрем’єрний показ документального фільму журналіста «Громадського телебачення» Богдана Кутєпова відбувся у Маріїнському парку на літній сцені «Мушля». Стрічка «Дивись на себе!» — про шлях співачки Джамали до першого місця на Євробаченні-2016 у Стокгольмі.
За словами Богдана Кутєпова, коли гендиректор Національної телекомпанії Зураб Аласанія запропонував йому несподівану авантюру — поїхати в складі української делегації до Стокгольма, він дуже вагався. Але зрештою саме так у ефірі «Громадського ТБ» та «UA:Першого» з’явилися відеощоденники Євробачення. «Мені пощастило стежити за тим, як все це відбувається, — зазначає Богдан Кутєпов. — Я намагався показати Джамалу справжньою. У фільма є три закінчення, і ви маєте змогу вибрати, яке для вас є найцікавішим, а після прем’єри сказати, проголосувати, яке краще».
«Дивись на себе!» — це «gonzo-мюзикл» (тобто автор присутній у кадрі), який охоплює десять днів у Стокгольмі і виступ Джамали у Львові після повернення з конкурсу. Загалом фільм розкриває співачку як звичайну людину, яка просто хоче бути щасливою. Ще «Дивись на себе!» — це кілька кумедних і чуттєвих історій, які трапилися з героями в Швеції й Україні.
На допрем’єрному показі глядачі зустріли Джамалу стоячи та з овацією. «Ми сміялися, плакали, бо відчували велику відповідальність та емоційне напруження. Тому ми виглядаємо такими, якими є. Ми всі прагнули перемоги. А коли ти чогось дуже прагнеш, то посилаєш меседж Всесвіту, і так воно стається», — розповіла Джамала.
«Цzьnibaq!» — фраза, винесена в назву стрічки — сталий вираз кримськотатарською, який означає «Дивись на себе!». Здебільшого це означає «нам своє робити». Так закликають не коситись на сусіда, не зважати на рейтинги, а просто не відступатися від своєї справи та сумлінно йти за покликанням.