Перейти до основного вмісту

Фешн-вихідні в Києві

Найбажанішими у сезоні осінь-зима 2008—2009 будуть: лакована шкіра, сірий колір і сукні — різної довжини, фасонів і фактури
18 березня, 00:00

Саме протягом цих днів відбулися покази свіжих колекцій ключових гравців вітчизняного модного ринку і улюбленців наших зірок — брендів Nota Bene&Karavay, Anna Bublik, «Тетяна Земскова/Олена Ворожбит», «Оксана Караванська», «Андре Тан», WAWA, Viktoria Gres by Gres.

Ірина Каравай представила колекцію з гумором, про який свідчили яскраві (але в міру) кольори колекції, ніби гіпертрофовані аксесуари ручної роботи, авторська вишивка і візерунки зі стразів Swarovski. Переважали у показі сукні — короткі, складного крою, із завищеною талією. Гумор гумором, але колекція підпадає під категорію de luxe завдяки використанню дорогих тканин і декоративних матеріалів, великій кількості ручної роботи тощо. На прес- конференції після показу Ірина Каравай розповіла, що, ймовірно, з часом «запускатиметься» ще і лінія ексклюзивних аксесуарів від дизайнера, але наразі цей крок залишається віддаленою перспективою. Адже нагадаємо, що цього року дизайн- студія Nota Bene та Ірина Каравай ризикнули, створивши другу, промислову лінію NBKaravay, що демонструвалася в рамках Trade Mark Defile.

Акцентувала на сукнях і дизайнер Ганна Бублик, колекції якої завжди підкреслено жіночні, розраховані на так званих гламурних пані, але водночас дуже практичні й придатні «на кожен день». У колекції дизайнера кокетливі жабо, «задимленого» кольору лакована шкіра — у високих рукавичках, взутті, пальтах. Сірі ділові брюки перетворюються у цікаві, але не нав’язливі галіфе, а рукава-ліхтарики — в об’ємні прозорі конструкції. З минулих сезонів Ганна Бублик повертає шорти — як зовсім короткі, так і до колін, які, одягнені на брюки, повинні розконсерватизувати діловий костюм. Щодо суконь, які, між іншим, так само перекочували з минулого сезону, то дизайнер бачить їх короткими — рожевого, жовтого, ніжно-блакитного кольорів з романтичним декором у вигляді штучних квітів.

Тетяна Земскова та Олена Ворожбит, орієнтовані на ділову споживачку своїх творчих пошуків, запропонували затишні ділові костюми з жилетками, приємне на дотик хутро, яке робить пальто ще стійкішим до холодів, довгі та вкорочені сукні з плісе не тільки по низу, а й у інших частинах конструкції.

Із чітко помітними зеленими акцентами дещо випередила дизайнера Андре Тана Оксана Караванська. Але якщо Тан оголосив колір лайма трендом сезону осінь-зима 2008—2009, то Караванська тільки додала його в колекцію у вигляді шкіряних рукавичок і шаликів. Намаючися додати колекції екстравагантності, дизайнер прикрасила деякі сукні декоративними дірками та картатим атласом, а деякі — геометричними аплікаціями, фантазуючи над поєднанням чорного та білого кольорів.

Під зав’язку забитий зал Андре Тан зустрів імпресіонізмом. Так, як він розуміє його. Власне кажучи, сірий колір, який склав левову частину колекції, назвати імпресіоністичним навряд чи можна. Зате про цей мистецький напрям яскраво свідчили аксесуари — у вигляді капелюшків-палітр і різнокольорового взуття. Дизайнер теж додає об’єму одягу і так само береться за сукні, які, за Андре Таном, повинні бути середньої довжини, сірими, але із застосуванням незвичного крою, що цілком компенсує брак барвистості. Як ми вже згадували, фішка колекції — смарагдові кольорові акценти. Плюс — фіолетовий, який дизайнер переніс із попередніх сезонів. Цікавою була постановка показу. Під час дефіле прямо перед глядачами сиділи художники і створювали імпровізовані портрети тих, кому пощастило опинитися в першому ряду.

Яскраво молодіжною і модною виявилася колекція бренду WAWA, яка була присвячена підкорювачам небесних просторів — пілотам. У сезоні осінь-зима 2008—2009 чоловічий гардероб має обов’язково поповнитися вузькими брюками з низькою талією, що ледь дістають до кісточки, — відтепер це не ознака зовсім байдужого ставлення до свого зовнішнього вигляду, а ультрамодна деталь. Сорочки, стилізовані під «повітряну» уніформу, цікаві принти в тему, картаті брюки, костюми, шкіряні куртки з багатьма кишенями — ніби з плеча мільйонера- авіатора Говарда Г’юза, і знову — лакована шкіра.

Без перебільшень, найбільш вишуканою стала колекція першої лінії дизайнера Вікторії Гресь — «Декабристка». Стовідсотково романтичний образ, створений Гресь, як і годиться, доповнювався специфічною постановкою показу — штучним снігом і ліхтарями неначе з того часу, коли ці образи наповнювали багатолюдні вулиці міст. Розкішні, але стримані пальта з хутром, аксесуари і вкорочені пальта з елементами вишивки, довгі, приємні та комфортні в’язані кофтинки, багатошарові сукні, спідниці, блузи з шифону, мережива, прикрашені аплікаціями. Романтизм можна читати по-різному, не тільки примітивно, а й дуже тонко й вишукано — як Вікторія Гресь. Це мистецтво.

Хоча це, безумовно, не злякало інших учасників Українського модного тижня, які в наступні заключні три дні покажуть свої колекції.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати