Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Фотоконкурс «Збережи мить»: король поки що голий

16 грудня, 00:00

Широко розрекламована акція, як очікувалося, мала зламати стереотип про те, що така реклама в нас — це часто просто чванькувате торохтіння про невиїдене яйце. Однак, судячи з усього, з таким надзавданням організатори поки що не справилися. В умовах конкурсу говорилося, що фірма «Ротманз» залишає за собою право використати надіслані праці у своїх рекламних цілях. Роботи авторам не повертаються. Ця обставина змусила відвернутися переважну більшість поважаючих себе фотографів від сумнівного щастя. Похмурі прогнози перевершили всі очікування. З п’ятдесяти робіт, які вийшли у фінал, лише десяток гідні уваги, а решта — це або наївне аматорство, або відверта халтура. Проте не в цьому річ — виставкою більше, виставкою менше — земля не перевернеться. Знаменно саме те, що рекламна кампанія фірми, претендуючи на певну художню ініціацію, розраховує на лаври найкращої рекламної кампанії року. І найцікавіше, що факт провалу основної суті ідеї ніхто не захоче помічати. Реклама відбулася за будь-якого розкладу. І річ не у «високолобому» фотомистецтві, а в просуванні торговельної марки. Тож «волання» автора цієї статті про те, що «король голий» — суті справи не змінюють.

І все-таки не хотілося б закінчувати на такій песимістичній ноті. Приємно, що Назар Гріник, організатор виставки і представник рекламних інтересів «Ротманз» визнає очевидне. За його словами, вибирати з двох тисяч надісланих робіт практично не було чого. Наступного року організатори виставки постараються забезпечити вищий рівень представництва для фотопраць і тоді справді можна буде говорити про стиль «Ротманз» і про якусь культурологічну спрямованість акції.

№241 16.12.98 «День»
При використанні наших публікацій посилання на газету обов'язкове. © «День»

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати