Фріда Кало стане... текілою

Нащадки та спадкоємці відомої мексиканської художницi Фріди Кало відкривають лінію високоякісного алкоголю — текіли, яка матиме ім’я художниці, повідомляє NEWSru.com.
Внучата племінниця Фріди Мара Ромеро Пінедо Кало говорить, що текіла була її улюбленим напоєм, і «випила вона її чимало». Дійсно, з біографії Фріди відомо, що велику частину життя мексиканська художниця безперервно ходила по вечірках, носила екстравагантне вбрання, не нехтувала міцним напоєм, що є символом її батьківщини, і мала позашлюбні зв’язки, в тому числі зустрічалася з Левом Троцьким.
На романтичному та загадковому образі Фріди Кало (1907— 1954) можна заробити багато: до її особистості та до її творчості зберігається стійкий інтерес. Внучата племінниця Фріди, яка проживає в Керетаро, в 120 милях на північний захід від Мехіко, скаржиться, що вже «всі заробили на імені Фріди Кало», крім нащадків. Нещодавно й нащадки знову отримали всі законні права на її ім’я після п’ятирічної судової тяганини з ділками, які діяли без ліцензії. Сім’я вирішила зайнятися текілою через те, що це типово мексиканський напій — «такий же міцний, як Фріда», говорить Пінедо Кало. Текіла «Кало» коштує від 50 доларів за 750-мiлiлiтрову пляшку стандартної blanco — прозорої, незістареної текіли, повідомляє Los Angeles Times (переклад на сайтi Inopressa.ru).
Текіла anejo, витримана протягом трьох років у бочках із американського дуба, що використовувалися до цього для віскі Jack Daniels, коштує вже 90 доларів.
Обидва різновиди виробляють зi 100% блакитної агави — це найчистіша текіла, яку особливо цінують знавці завдяки тому, що ферментований сік агави не був змішаний із цукром.
Це не буде товаром масового виробництва, говорить Хорхе Гутієрес, президент компанії з Маямі, що займається виробництвом алкогольних напоїв, Dorado Pizzorni&Sons. Він імпортує текілу спільно iз сім’єю Кало та сім’єю Орозко, яка займається вирощуванням агави в Мексиці. Напій виробляють невеликими партіями в сталевих контейнерах. Гутієрес планує зберігати виробництво на рівні кількох тисяч ящиків і розповсюджувати продукцію серед ресторанів і магазинів, які торгують алкоголем вищого класу.
Окрім того, родичі Фріди Кало мають намір випускати ліцензійні ляльки з виглядом Фріди, однак починають із текіли. Ринок високосортної текіли, вартістю понад 35 доларів за пляшку, зріс із 1999 по 2004 рік на 22% на рік. Американці витрачають на текілу 2 млрд. доларів на рік.
Текілу «Кало» продаватимуть у прозорих скляних пляшках у стилі ретро з кольоровим портретом художниці та з дерев’яною пробкою з відтисненням її зображення.
Випуск газети №:
№222, (2005)Рубрика
Тайм-аут