Георгій КОНН: до «Академії» і «Довгоносиків» приєднається Сердючка?
Саме він кілька років тому написав багато реприз для кавеенщиків ХАI, й значною мірою завдяки йому харків’яни стали чемпіонами. Саме він пише сценарії для щотижневої «Доброго ранку, країно!» кабаре-дуету «Академія». Це його парадоксальні тексти кладуться в основу «Шоу довгоносиків». І ще кілька відомих гумористичних передач, назви яких він просив не розкривати, теж будуються значною мірою на мініатюрах Георгія Конна.
У повсякденному житті небагатослівний, навіть відлюдкуватий, він стає зовсім іншим за письмовим столом. Не знаю жодного іншого гумориста, здатного народжувати таку кількість парадоксального, ні на що не схожого тексту. Будь-яке слово в розмові, будь-яке зіткнення думок народжують у нього вибух фантазії і заломлюються в несподівані повороти сюжету. Майже щодня він по факсу посилає готові сценарії до Москви і Харкова, Санкт-Петербурга чи до київських студій, причому для кожних конкретних виконавців він створює тільки їм властиві образи, враховуючи їхні творчі можливості і стиль передачі.
А в нього самого немає жодних сценічних амбіцій, і воліє залишатися «за кадром». А шкода, бо хоч би якими прекрасними акторами були артисти, які виконують конновські мініатюри, при їхній грі багато чого зникає, зокрема й фантастичне жонглювання словами, що народжує гумор не сценічний, а швидше — інтелектуальний.
У травні Георій з дружиною Юлею побували в Австралії на виїзних зустрічах масляковського КВК. То для того, аби створити «запас» для всіх щотижневих випусків передач, які «тягне» на собі Гарик, у «процес створення гумору» довелося включитися й Юлі. Тож не дивуватимемось, якщо після австралійської одіссеї Конна на українських екранах з’являться крокодили, кенгуру, пінгвіни тощо.
А нещодавно зателефонував продюсер Вєрки Сердючки і запропонував співпрацю. Хоча не зовсім зрозуміло, що можна написати для Андрія Данилка, схильного до постiйної імпровізації. Але, можливо, восени з’явиться новий телепроект. Чекаємо.