Готельні «зірки» Єгипту
![](/sites/default/files/main/openpublish_article/20080122/410-8-4.jpg)
Міністерство туризму за підтримки Всесвітньої туристичної організації ООН розпочало розробляти нову схему класифікації готелів. Насамперед звертати увагу на якість обслуговування, зокрема комфорт і гостинність, оперативність і ефективність роботи персоналу, санітарний стан, повідомляє newsru з посиланням на ІТАР-ТАРС.
«Раніше головний акцент робився на зовнішній антураж, тобто вигляд і якість будівель і їхню місткість, а також господарський бік, — повідомила офіційний представник міністерства Хала аль- Хатіб. — Але із запровадженням нової системи особливу увагу звертатимуть на те, що часто проходить поза увагою й що стосується професіоналізму обслуговування, що є важливим чинником успішної туристичної діяльності».
Основні стандарти будуть визначені Готельною асоціацією АРІ й мають цілком відповідати нормам Міжнародної готельної та ресторанної асоціації, додала вона. Міністерство туризму, за словами аль-Хатіб, збирається розробити свою «зіркову» класифікацію, щоб «не обнадіювати гостей рівнем обслуговування, якого готель не зможе забезпечити». Нині в Єгипті нерідкісними є випадки невідповідності кількості зірок якості сервісу, й часто це відбувається, коли менеджмент передається від іноземців до єгиптян. Коли іноземні власники передають місцевій стороні повне управління готелем, якість обслуговування істотно змінюється в гірший бік, тоді як плата за «зірочки» залишається на колишньому високому рівні.
Випуск газети №:
№10, (2008)Рубрика
Тайм-аут