Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Монтойа знає, як використати свій шанс

05 серпня, 00:00

Щоб виграти окремо взятий етап Формули-1, необхідно кілька складових. Швидкий і надійний болід, на якому знай собі намотуй кола, не турбуючись за стан примхливої електроніки і не прислухаючись до мотора; звичайно ж, майстерність пілота, хоч із сучасними швидкісними характеристиками ми вже навряд чи побачимо протистояння а-ля Сенна — Прост. А іноді на перший план вийде везіння, як це було на минулому етапі «королівських гонок» у німецькому Нюрбургрінгу. Траса, косметично підремонтована два роки тому, стала менш небезпечною і однією із найшвидших у чемпіонаті. Так що, незважаючи на досить широке полотно, для обгону, як і раніше, використовують лише кілька місць на трасі. Виходячи з цього, чи не вирішальне значення має стартовий ривок, завдяки якому можна виграти пару місць і тримати конкурентів за спиною. Очевидно, так і подумали Ральф Шумахер («Уїльямс») і Кімі Райкконен («Макларен»). Зайнявши друге і п’яте місця в стартовій решітці відповідно, в першому ж після старту повороті вони не поділили трек і, вибравши однакову траєкторію, дуже видовищно врізалися. Причому обидва — в Рубенса Баріккело («Феррарі»), що стартував третім, який, хоч і старався уникнути зіткнення, але був затиснутий і атакований відразу з двох боків. Візуально найбільше постраждав Райкконен, який вилетів із траси і до відбійника долетів вже в серйозно урізаному вигляді машини. У Баріккело справи були не кращі — Кімі йому з «м’ясом» відірвав ліве переднє колесо. Молодший Шумахер зміг-таки дотягнути до боксів, але одного погляду на розбите крило було досить, щоб зрозуміти — ще на одного фаворита Нюрбурга стало менше.

Першим, як і зі старту, рушив Хуан-Пабло Монтойа («Уїльямс»), а за ним несподівано два пілоти «Рено» — Ярно Труллі та Фернандо Алонсо. Шумахер — лише четвертий! Незважаючи на масовий збір конкурентів, «Червоний барон» проспав ривок Алонсо все на тому ж старті й був змушений доганяти явно нижчі за класом французькі боліди. А Монтойа тим часом відривався все далі й далі. Якби був у гонці Ральф, він, безперечно, склав би колумбійцю гідну конкуренцію. Надпотужні «движки» «БМВ» на сьогодні рівних собі у світі Формули не мають. Але через відсутність партнера по команді реальної боротьби за перемогу не вийшло. А тим часом, вже після завершення гонки FIA ухвалило рішення визнати винним у стартовому інциденті саме номінально першого пілота «Уїльямса». Тепер на гран-прі Угорщини, яке б місце не зайняв Ральф, від нього автоматично віднімуть 10 позицій.

А в гонці паритет, що відновився, тривав практично до фінішу. Монтойа штампував найшвидші кола і на кожному «привозив» Труллі по дві секунди. Це дозволило колумбійцю комфортно піти на три дозаправки. Але навіть при цьому самотні «Феррарі» чемпіона світу і «Макларен» Девіда Кулхарда, які вибрали тактику двох піт- стопів, конкуренцію синьо-білому боліду цієї неділі скласти не змогли. А найцікавіше трапилося під завісу гонки. Труллі, Шумахер- старший і Кулхарда, які йшли один за одним, десь за п’ять кіл до фінішу вирішили повеселити публіку. Спочатку Шумахер прекрасним маневром зробив Труллі вже третім, а колом опісля шотландець, який «підглянув» цей фінт, відсунув Ярно ще на одну позицію. Шумахер — другий? За два круги до фінішу у п’ятикратного чемпіона світу лопнула задня покришка. «Перевзувшись» у нову, Шумахер зміг фінішувати тільки сьомим, втративши внаслідок цього шiсть очок. Відмітимо й успіх «Рено», які зайняли третє і четверте місця.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати