Перейти до основного вмісту

НОВИНИ ВІД Pro-формула

02 листопада, 00:00

«Кенон» повертається

Напередодні Гран-прі Малайзії «МакЛарен» оголосив про те, що команда підписала довготермінову угоду з «Кенон- Європа». «Ми раді побачити «Кенон» знов у Формулі-1 і пишаємося тим, що він стане офіційним партнером команди», — сказав глава «МакЛарен» Рон Денніс. «Кенон» уже має досвід плідної співпраці з командами Формули-1. Саме разом iз ним, як із титульним спонсором, успішно виступав «Вільямс» з 1985 до 1993 року.

Ця угода також зайвий раз підкреслює посилення впливу ІТ-компаній у Формулі-1. Нещодавно компанія «Х’юлетт-Паккард» оголосила про продовження своєї співпраці з «Джордан» як офіційний технічний партнер, яка триває з моменту дебюту команди у Формулі-1.

У чому секрет успіху «Феррарі»? У рибалці!

Технічний директор «Феррарі» Росс Браун (на фото праворуч) давно вже має імідж творця чемпіонів. Коли він був керівником відділу досліджень і розвитку у «Вільямс» з 1978 до 1984р., команда двічі вигравала чемпіонат разом із Аланом Джонсоном і Кеке Росбергом. Наступним яскравим періодом у його біографії стала робота технічним директором «Бенеттон» у 1992–1996рр., що принесла команді разом iз Міхаелем Шумахером два чемпіонських титули. А тепер ось і «Феррарі» після багаторічної перерви отримала свого чемпіона.

Але успіх досягається не лише за рахунок досконалості техніки й майстерності пілота. Важливу роль тут відіграє й тактичний план гонки: скільки зробити піт-стопів, на яких колах, яку гуму ставити при погодних умовах, що змінюються. І тут геній Брауна як гоночного тактика в поєднанні з майстерністю Шумахера не має собі рівних. Взяти хоча б останній Гран- прі Японії, що вирішив долю чемпіонату.

Як вважає сам Росс Браун, досягати успіхів у плануванні гонки йому допомагає його хобі — риболовля. Притому, що утихомирена тиша озера абсолютно протилежна суєті гонок Формули-1, у них багато спільного. Рибалка ніколи не знає, на яку наживку і в якому місці клюватиме риба. Він повинен мати в запасі безліч комбінацій насадок і зуміти передбачити, яку саме потрібно використати в даний момент. Як і Формула-1, рибаловля потребує повної концентрації і правильного вибору стратегії.

Суперництво «Феррарі» і «МакЛарен» все більше гострішає і суперники намагаються використати будь-які засоби для перемоги, як на трасі, так і за її межами. Не залишилося без уваги і хобі Росса Брауна. Нещодавно в телевізійній рекламі «Сіменс» було показано технічного директора «МакЛарена» Ендріана Ньюї, котрий ловить рибу. Неузгодженiсть, щоправда, була в тому, що Ньюї аж ніяк не шанувальник рибної ловлi, тому в кадрі фігурував дублер, а сам Ньюї з’явився лише під кінець.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати