Перейти до основного вмісту

НОВИНИ ВІД Pro-формула

10 квітня, 00:00

Camel і Прост знову разом?

Після відходу в кінці минулого сезону «тютюнового» титульного спонсора Gauloises здавалося, що Prost вирішив підтримати тенденцію відмови від «тютюнових» грошей. Але одночасно залатати виниклу фінансову прогалину, посилену необхідністю оплачувати постачання моторів Ferrari, мабуть, виявилося для команди не під силу. Тому на горизонті й виник варіант підписання спонсорського пакету з Camel. Останній раз ця торгова марка концерну RJ Reynolds була присутня в 1993, і саме з нею Алан Прост завоював свій четвертий титул на Williams. За даними контракт ось-ось буде підписано, і вже починаючи з Гран-прі Сан-Маріно Camel може з’явитися на болідах Prost.

Таємна зброя Ferrari?

Приголомшливий успіх італійської команди, особливо на мокрій трасі в Сепанзі, черговий раз пожвавив розмови про те, що в порушенні правил Скудерія використовує трекшн-контроль, який легально буде доступний лише з Гран-прі Іспанії. Зокрема, Френтцен був здивований, наскільки рівно боліди Ferrari долають повороти без найменшої пробуксовки коліс. При цьому двигун працює не рівномірно, а з уривчастим звуком, що може свідчити про наявність системи контролю тяги.

Звичайно ж, технічні делегати FIA оглядали боліди і не знайшли нічого, що суперечило б регламенту. Але весь фокус в тому, що існує можливість цілком легального використання трекшн-контролю вже зараз.

Згідно з регламентом, для перемикання передач в напівавтоматичній коробці відводиться 200 мілісекунд. Але мінімальний інтервал ніяк не обумовлений. Тому, коли в новій коробці передач Ferrari вдалося скоротити його до 30 мс, 170 залишилося в повному розпорядженні команди. Протягом цього часу офіційно все ще відбувається перемикання передач, тому електроніка боліда може робити все, що їй заманеться, — під визначення трекшн-контролю це не підпадає. Звичайно ж, така система не може легально працювати, коли немає перемикання передач, тому вона неконкурентоспроможна проти повноцінної системи трекшн-контролю. Вважається, що наявність цієї «дірки» в правилах, яку з успіхом використовує Ferrari, була однією з причин, чому команда виступала проти відновлення трекшн-контролю у Ф1. Так це чи ні, ми зможемо оцінити самі після 29 квітня, коли на Гран-прі Іспанії буде знято заборону на системи трекшн-контролю.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати