O-TV хоче стати українським MTV
Частково вона приймається в 55-му дециметровому діапазоні, частково — в 56-му. Тепер вона, вперше в Україні, вийшла на цілодобове мовлення.
Канал O-TV поки орієнтований передусім на молодь, і намагається привабити її нескінченним потоком музичних відеокліпів. Мета у нової телекомпанії солідна: створити щось за образом і подобою світових музичних каналів, таких як MTV, VIVA, MCM.
Співзасновником каналу виступив радіо-хіт-парад «12—2». Генеральний продюсер Сергій Андрієнко, генеральний директор Олег Степченко та інформаційний директор Тарас Ратушний — люди добре відомі в музичних колах. Такою ж музичної орієнтації підібралася й команда.
Досі на каналі було небагато програм власного виробництва. Але вже з 1 лютого почнуть виходити в ефір кілька щоденних музично-інформаційних блоків — репортажі з дискотек і нічних клубів, концерти популярних співаків, музичні конкурси. Частину вечірніх репортажів студія планує давати в прямому ефірі, прямо з місця події. Канал має свою телеапаратуру, у тому числі цифрову, і продакшн-студію, котра використовує сучасні технології.
Вже сьогодні мовлення O-TV охоплює більшу частину Києва, її можна приймати в кабельних мережах і в системі МІТРІС зі стереозвуковим супроводом. А в березні телекомпанія O-TV розраховує розпочати передачі через супутник — на всю Україну.
Головне, мабуть, щоб у передачах O-TV кількість музики перейшла в якість мовлення.