Ода скрипці на конкурентнiй основi
![](/sites/default/files/main/openpublish_article/20000705/4117-6-2.jpg)
Коло музичних інтересів Асії Ахат доволі різноманітне. Від переробки класичних «Жарти» Баха і «Угорського танцю» до індійської «Матарітви» та українського «Щедрика» (до речі, це її улюблена тема). Взагалі ж більшість творів, які звучали того вечора, написані продюсером і композитором Сергієм Курценком.
Складно однозначно оцінювати творчість Асії Ахат. Ні, з естетичного погляду шоу, безумовно, вдалося, але все ж упродовж усього концерту не полишало почуття легкого дежа вю (самі знаєте чому). Ну й Бог з ним! У кінці-кінців Асія Ахат матиме зайвий привід перевершити свою конкурентку. А щодо виконання, то тут Асія, котра прекрасно відіграла, може не хвилюватися. Багато хто ще пам’ятає, м’яко кажучи, не дуже вдалий виступ Ванесси Мей на тій же сцені не так уже давно.
Але, крім першої скрипки — Асії Ахат, того вечора звучали й інші, також, до речі, зовсім не останні.
Помітно пожвавив (а хіба бувало інакше?) й без того не нудьгуючий зал Олег Скрипка. Спочатку він привiтав Асію Ахат з днем народження своєю однойменною піснею, потім заспівав один зі старих хітів «Танці» — «важкі» і гучні, вони на подив легко вписалися в концепцію вечора. А фірмові заскакування на апаратуру і пробіжки в зал за динамізмом уже точно не поступалися балету «А-6», котрий відпрацював прекрасно.
І завершив програму Валерій Меладзе, який заспівав кілька своїх хітів. Єдиний, чия присутність на концерті видалася абсолютно формальною, — це Ігор Саруханов.