«Титанік» відчалив із насолодою
![](/sites/default/files/main/openpublish_article/19980922/4180-20.jpg)
І то не дивно. Бо ж його доля має декілька безсумнівних (у порівнянні) і привабливих переваг — романтичність (ніч, море, айсберг) та, що найголовніше, несхожість на мильну оперу. Деякі гарячі голови навіть вбачають зв’язок між світовою фінансовою кризою і хвилею популярності одинадцятикратного оскароносця. Припущення, звичайно, дотепне, але припустиме лише у сенсі загальних настроїв. А ось у тому, що тема «Титаніка» обростає все більшим шаром м’якоті і аж ніяк не планує забутися, міг пересвідчитися кожен, хто відвідав нічний клуб «Динамо-Люкс», де з п’ятниці на суботу відбулася імпортована з Москви й дуже популярна дискотека «Титанік».
Враховуючи певні обставини, стає цілком зрозумілою цікавість до цієї акції з боку певного прошарку мешканців Києва. Отож усе було, як потрібно: від вражаючої кількості престижних іномарок на автостоянці клубу до суворо-ввічливих охоронців агенції з багатообіцяючою назвою «Ангели». Сама ж дискотека нічим особливим не вразила. Окрім цін на квитки та діджея, котрий час від часу екзальтовано виголошував, що «Титанік» — для найбагатших та найкрутіших. Що ж, щасливого плавання, панове.
№180 22.09.98 «День»
При використанні наших публікацій посилання на газету
обов'язкове. © «День»