Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

«Укрпошта» відновлює доставку відправлень залізницею. Розпочинає зі Львова

09 квітня, 19:26
Фото «Дню» надали у пресслужбі ЛОВА

Після 21-го року перерви «Укрпошта» відновлює доставку відправлень залізничним сполученням –  від сьогодні, 9 квітня, спецвагони доставлятимуть пошту зі Львова, також – Одеси, Харкова і Дніпра до Києва та у зворотному напрямку. Загалом планують ввести в експлуатацію 14 залізничних поштових вагонів. Про це повідомив генеральний директор «Укрпошти» Ігор Смілянський. І додав, що невдовзі будуть доступні відправлення з інших міст – Києва, Дніпра, Одеси та Харкова.

Перевезення залізницею – ще один спосіб доставки відправлень, щоб оптимізувати та посилити логістичну мережу «Укрпошти». Один залізничний вагон може перевезти близько 40 контейнерів, а це орієнтовно 2,4 тисячі посилок. За тиждень, враховуючи всі маршрути, залізницею можна буде перевезти додатково близько 140 тисяч посилок.

Незважаючи на те, що відправлення здійснюється з п’ятьох міст, адресувати посилку можна до будь-якого населеного пункту, де є відділення «Укрпошти», що працює. «Укрпошта» здійснюватиме доставку вантажів, які надійдуть залізницею, до пункту доставки магістральними автомобілями.

«Попри те, що «Укрпошта» досить швидко налагодила логістику в умовах війни, через велику кількість блокпостів та через воєнні дії та їхні наслідки (у вигляді замінованих доріг та пошкоджених мостів) доставка відправлень автошляхами затягується. Разом з тим, у нас збільшується кількість задач – крім посилок, ми розвозимо гуманітарну допомогу, допомагаємо з релокацією підприємств, і щоб робити це все, шукаємо варіанти посилити нашу логістичну мережу. Тому доставка залізницею – це наразі потрібне і вчасне рішення, щоб ми мали додаткові способи доставляти поштові відправлення, насамперед – гуманітарні, в яких є велика потреба. Тому ми повертаємося до цього виду доставки, і я вдячний колегам з «Укрзалізниці», які змогли швидко підготувати поштові вагони й організувати доставку відправлень», – говорить гендиректор «Укрпошти» Ігор Смілянський.

«В мирний час «Укрзалізниця» й «Укрпошта» забезпечували розвиток економіки, а у воєнний час – ще й безпеку, – вважає  голова правління «Укрзалізниці» Олександр Камишин. – Це спільне завдання, яке ставить перед нами та іншими компаніями Міністерство інфраструктури, а отже, і вирішувати його маємо спільно».

Також у поштових вагонах перевозитимуть гуманітарні вантажі, які відправляють волонтери.

Згідно з повідомленням Львівської обласної військової адміністрації, прийом гуманітарних вантажів не проводиться у всіх відділеннях «Укрпошти» – тільки у тих, що поруч із центральними залізничними вокзалами. З 9 квітня гумвантаж можна оформити до відправлення у відділенні Львова №79023 (пл. Двірцева, 1). На наступному тижні відправити гумвантажі можна буде з Києва (відділення №02505), Дніпра (№49501), Одеси (№65501) та Харкова (№61501). Оформити відправлення можна й в особистому кабінеті.

«Через напад росії багато інституцій України внесли зміни у свою діяльність, щоб цивільні були забезпечені їжею, ліками, одягом та житлом, а наші воїни мали все необхідне, аби дати гідну відсіч окупанту. Львівська ОВА створила та організувала роботу гуманітарного хабу, куди прямує допомога зі всього світу. Ми її збираємо, сортуємо і передаємо тим, хто втратив домівки або вимушений залишатися в епіцентрах бойових дій. Також координуємо транспортування та поселення людей, яких евакуювали. Активно комунікуємо з Житомирською, Чернігівською, Київською, Херсонською та іншими ОВА. Радію, що і «Укрпошта» та «Укрзалізниця», дві великі інфраструктурні компанії, об‘єдналися для того, щоб економіка України працювала, а люди вчасно отримували відправлення, на які дуже чекають. Добре робити свою роботу – найкращий внесок у перемогу України», – коментує відновлення «Укрпоштою» доставку відправлень залізницею керівник ЛОВА Максим Козицький.

Працівники «Укрпошти» розповідають про спеціальний тариф для волонтерів. Вартість відправлення вагою до 30 кг та найдовшою стороною до 70 см коштуватиме всього 25 грн. Сплата за рахунок отримувача неможлива. Це мінімальна вартість, яка йтиме на підготовку та обслуговування поштового вагону. Якщо ж у волонтерів наразі нема можливості сплатити за вартість посилок, їх все одно приймуть до відправлення, про яке потрібно повідомити оператору – його вартість буде покриватися за рахунок залучення коштів благодійних фондів.

Термін зберігання посилки у місті призначення – до 14 днів. Після цього, якщо отримувач не забрав посилки, «Укрпошта» передаватиме їх волонтерським організаціям та фондам.

У ЛОВА розповідають, що тестовий запуск доставки пошти залізницею відбувся 1 квітня – тоді «Укрпошта» спільно з «Укрзалізницею» запустили перший поштовий вагон за маршрутом «Львів – Київ».

Тетяна КОЗИРЄВА, «День», Львів

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати