Інвестиції в освітню інфраструктуру є одним із ключових пріоритетів Уряду, — Денис Шмигаль
Інвестиції в розвиток освітньої інфраструктури є одним з основних пріоритетів у діяльності Уряду. На цьому наголосив Прем’єр-міністр України Денис Шмигаль під час презентації нових підходів до облаштування освітніх просторів, лабораторій і майстерень у закладах загальної середньої та професійної освіти, повідомляє Урядовий портал.
Захід відбувся 17 квітня у новому освітньому просторі — Музеї математики, створеному за ініціативи Президента України.
До події також долучилися Віце-прем'єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій - Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров, Міністр освіти і науки Оксен Лісовий, перший заступник голови Верховної Ради України Олександр Корнієнко. Також були присутні голови і заступники голів ОВА та керівники обласних департаментів освіти і науки.
«Кожне шкільне укриття, кожен новий компʼютер чи гаджет для школи, кожна обладнана лабораторія чи майстерня — це нові можливості в навчанні, це більші шанси на самореалізацію людини, це додаткова підготовка до викликів та шлях до успіху», — підкреслив Денис Шмигаль.
Він переконаний, що над ефективністю освітніх реформ повинні працювати не лише центральні органи влади, а й місцева влада і, відповідно, активно співпрацювати зі спільнотами освітян, батьків і громадського сектору.
Прем’єр-міністр наголосив, що держава своєю чергою завжди підтримує і допомагає регіонам. Так, за його словами, за два роки Уряд виділив 13,7 млрд грн на ремонт і будівництво укриттів у школах, 2,8 млрд грн на шкільні автобуси і продовжує фінансувати зазначену програму. Також спрямовуються субвенції на обладнання класів. Крім того, 3,4 млрд грн субвенцій виділено на реформу НУШ і ще майже 500 млн грн на обладнання для старшої школи.
«Завдяки комплексній політиці «Школа офлайн» вже повернули понад 160 тисяч дітей до очного навчання. Прагнемо довести цей показник до 300 тисяч», — підкреслив Денис Шмигаль.
Також він зазначив, що Уряд ставить за мету створити старшокласникам умови для усвідомленого вибору професії, зокрема, через надання можливостей для поглибленого вивчення природничих профілів. Так, у процесі модернізації освітніх просторів основний акцент на забезпеченні обладнанням для природничих і технологічних дисциплін.
«Наша мета — подолати дефіцит спеціалістів із математичною, природничою і технологічною освітою. Потреба в таких фахівцях ще більше зросте після завершення війни, коли ми прискоримо відбудову», — зазначив Глава Уряду та додав, що вже зараз створюється база, яка допоможе не лише у відновленні, але і в зростанні країни.
«Кожна гривня, інвестована в освіту — це гарантія кращого майбутнього та процвітання села, міста, району та регіону», — зазначив він.