Перейти до основного вмісту

«Великоднє перемир’я» Путіна було маркетинговою операцією, спрямованою на Трампа - Барро

22 квітня, 14:53

Міністр закордонних справ Франції Жан-Ноель Барро заявив, що "великоднє перемир’я" Путіна було його маркетинговою операцією, спрямованою на президента США Дональда Трампа.

Про це повідомляє Reuters.

“Я думаю, що (великоднє — ред.) перемир'я, яке він (Путін — ред.) оголосив дещо несподівано, було маркетинговою операцією, операцією спокушання, спрямованою на те, щоб уникнути нетерпіння президента Трампа”, — сказав Барро у вівторок на радіо franceinfo.

Водночас Барро зазначив, що, незважаючи на неодноразові порушення перемир'я, принаймні спостерігається зниження інтенсивності використання безпілотників і ракет дальнього радіусу дії, що, можливо, може відкрити двері для подальшого перемир'я.

 

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати