Перейти до основного вмісту

Масштабний технічний збій відбувся у системі "Укрзалізниці": деталі

23 березня, 13:12

Зранку 23 березня через технічний збій в IT системі "Укрзалізниці" не працюють онлайн сервіси.

Про це пише Рубрика, посилаючись на УЗ.

Як зауважили, зокрема, тимчасово не працюють:

  • продаж квитків через застосунок та сайт,

  • онлайн-сервіси замовлення послуг,

  • довідкові послуги.

У перевізника пообіцяли посилити додатковими працівниками ранкові зміни залізничних кас на вокзалах.

Згодом УЗ повідомила, що на вокзалах:

  • максимально посилили каси.

  • дали можливість начальникам поїздів оформлювати проїзд на борту в найбільш термінових випадках.

Компанія просить перевіряти пошту для PDF-дублікату квитка, якщо застосунок не відкриває його.

"На час роботи над відновленнями онлайн-сервісів, ми тимчасово відкриваємо продаж квитків у касах вокзалів на всі міжнародні рейси, що відправляються 23 та 24 березня.

Ці квитки будуть доступні в усіх міжнародних касах вокзалів з 10:00 до моменту відновлення систем", наголосили в Укрзалізниці.

Delimiter 468x90 ad place

Новини партнерів:

slide 7 to 10 of 8

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати