Масштабний технічний збій відбувся у системі "Укрзалізниці": деталі

Зранку 23 березня через технічний збій в IT системі "Укрзалізниці" не працюють онлайн сервіси.
Про це пише Рубрика, посилаючись на УЗ.
Як зауважили, зокрема, тимчасово не працюють:
-
продаж квитків через застосунок та сайт,
-
онлайн-сервіси замовлення послуг,
-
довідкові послуги.
У перевізника пообіцяли посилити додатковими працівниками ранкові зміни залізничних кас на вокзалах.
Згодом УЗ повідомила, що на вокзалах:
-
максимально посилили каси.
-
дали можливість начальникам поїздів оформлювати проїзд на борту в найбільш термінових випадках.
Компанія просить перевіряти пошту для PDF-дублікату квитка, якщо застосунок не відкриває його.
"На час роботи над відновленнями онлайн-сервісів, ми тимчасово відкриваємо продаж квитків у касах вокзалів на всі міжнародні рейси, що відправляються 23 та 24 березня.
Ці квитки будуть доступні в усіх міжнародних касах вокзалів з 10:00 до моменту відновлення систем", наголосили в Укрзалізниці.