Фокстрот – у трійці ТОП-20 з Індексу захисту персональних відомостей

Фокстрот посів третє місце у списку “Індекс захисту персональних даних – 2021”, який презентували 20 вересня 2021 року на пресконференції в Укрінформі. Список було складено за результатами дослідження, яке провели спеціалісти ГО “Інтерньюз-Україна” за підтримки Європейського Союзу та Міжнародного фонду “Відродження”.
Метою дослідження було проаналізувати політику провідних у своїх сферах українських компаній щодо дотримання цифрових прав користувачів з акцентом на захисті персональних даних.
Об'єктом дослідження стали 20 компаній. У цьому умовному змаганні Фокстрот обійшов Київстар, Тріолан, Розетка, Ельдорадо, Алло та Сільпо, але поступився лідерам списку компанії Olx.ua та Ukr.net.
Компанії, які були залучені до дослідження, оцінювалися у декількох категоріях: дотримання вимог чинного законодавства України про персональні дані, дотримання європейських стандартів щодо персональних даних, технологічні аспекти роботи сайту й зручність користування та інклюзія. З максимальних 100% оцінювальних балів утворилася трійка лідерів списку – компанії Olx.ua та Ukr.net набрали 77,5% та 70% відповідно та бренд Фокстрот, який отримав 65,00%.
Фокстрот взяв максимальні з можливих оцінки у низці категорій: про інформування користувача, яка саме інформація про нього збирається та яким чином вона використовується; про функціонал сайту, який дозволяє користувачу чітко усвідомлювати, що він дає згоду на обробку своїх даних; про рівень доступності на сайті інформації щодо політики конфіденційності для користувача. Високо оцінили експерти рейтингу можливість покупця Фокстрота надати запит у компанію та отримати копію своїх персональних даних, а також використання Фокстротом протоколу захищеного з’єднання https для сайту та наявність зворотного зв'язку з користувачами у вигляді служби підтримки 24/7 з допомогою принаймні двох поширених засобів комунікації – гарячої лінії та e-mail.
– Результати дослідження спеціалістів ГО “Інтерньюз-Україна” за підтримки Європейського Союзу та Міжнародного фонду “Відродження” показали вірність шляху цифровізації, який вибрав Фокстрот, - сказав Вячеслав Нехороших, CIO ГК «Фокстрот». – Цифровізація у Фокстрот, як незворотна сила, яка поширюється на всі сфери життя компанії, тому нам дуже приємно, що наші зусилля у сфері захисту відомостей були оцінені галузевими експертами з питань дотримання цифрових прав споживачів.
– Вітаю команду “Фокстрот” з гідним та логічним результатом. – підкреслив Геннадій Виходцев, співзасновник бренду Фокстрот. - Нашою конкурентною перевагою завжди є надійність продавця і, як наслідок, безпека та комфорт споживача. Це стосується не тільки цілеспрямованої політики торговельної мережі у царині обов'язкової фіксації розрахункових операцій, яка з 1 листопада 2020 року відбувається у Фокстрот ще й за допомогою програмного РРО із видачею електронного чеку, а й політики захисту персональних даних покупців.
Наразі мережа Фокстрот складається з 165 класичних магазинів та інтернет-магазину. За 2020 рік зросла кількість учасників програми лояльності Фокстрот на 1,6 млн і склала 11,1 млн клієнтів, частка утримання зросла на 18%, частота покупки – на 10%, а чисельність молодіжної аудиторії – на 15%. Станом на вересень 2021 року кількість клієнтів Фокстрот перевищує 12 млн. З часу введення програмного РРО третина споживачів отримала свій е-фіскальний чек в особистий кабінет, на електронну пошту та у Вайбер, через чат-бот.