Київське метро після відновлення роботи працюватиме без жетонів
Столичний метрополітен після відновлення роботи працюватиме без жетонів, пасажири користуватимуться виключно електронним квитком.
Про це повідомила пресслужба КП "Київський метрополітен".
"Після відновлення роботи підземки пасажири користуватимуться виключно електронним квитком. Сплачувати за проїзд на турнікетах можна буде: KyivSmardCard; карткою метро (до 31.03.2021); безконтактною банківською карткою будь-якої платіжної системи на жовтих турнікетах; мобільними додатками Google Pay та Apple Pay; мобільним додатком KyivSmardСard; разовим квитком з QR-кодом (паперовим або електронним)", - йдеться у повідомленні.
Зазначається, що протягом місяця з дати відновлення роботи пасажири також зможуть використати раніше придбані жетони зеленого кольору.
Пасажири пільгових категорій столиці для проходу в метро мають використовувати Картку киянина.
У комунальному підприємстві нагадали, що весь громадський транспорт столиці перейшов на систему електронного квитка, і закликали для уникнення черг заздалегідь підготувати засоби оплати проїзду та перевіряти їх наявність перед виходом з дому, особливо у дітей.
Квиток для разового проїзду можна згенерувати завчасно у додатку, це дозволить уникнути черги до каси.
"До вiдновлення роботи метрополiтену е-квиток можна купити у Т-кiосках, яких у столиці понад 300. Вони розташованi здебiльшого на зупинках громадського транспорту", - додала пресслужба.
Що стосується наземного громадського транспорту, то в ньому також оплата здійснюватиметься за допомогою KyivSmardCard, разового квитка з QR-кодом (паперового або електронного) або безконтактної банківської картки будь-якої платіжної системи.
Проте до 1 липня у пасажирів залишатиметься можливість придбати квиток на проїзд безпосередньо у кондуктора в трамваї, тролейбусі чи автобусі.