Визначено лідерів замовних матеріалів на українському телебаченні
За даними моніторингу матеріалів суспільно-політичної тематики за тиждень із 4 по 8 лютого, проведеним "Телекритикою", "Перший канал" став лідером замовних матеріалів або цензури.
На ньому зафіксовано 40 таких матеріалів (у січні – 30). На каналах "Україна" – 28 (січень – 14) та ICTV – 25 (січень – 14). На "1+1" було 22 таких матеріали (в січні – 19), а на "5 каналі" – 21 (у січні – 13). Найменше матеріалів з ознаками замовності (цензури) – на СТБ (16), "Інтері" (12), "Новому" (10) та ТВі (7).
ТВі зберігає лідерство з мінімуму замовних або відцензурованих матеріалів (у січні було помічено 4 таких матеріали, до того, з вересня 2012 року, їх там узагалі не фіксували). На "Україні" та СТБ кількість таких матеріалів із січня зросла вдвічі.
Матеріали бізнес-тематики з ознаками замовності були лише на 4-х каналах: 3 матеріали на "1+1" і по одному на "Інтері", СТБ і "Україні".
Позитивно або нейтрально про чинну владу повідомляли"Перший" канал (40), "Україна" (28), ICTV (25), "1+1" (22), "5 канал" (20), СТБ (16), "Інтер" (12), "Новий канал" (9) та ТВі (5).
Менше зафіксовано негативних матеріалів про опозицію, в яких немає балансу думок і вбачаються ознаки замовності (цензури): "Перший канал" і "1+1" – по 9, ICTV, "5 канал" та "Україна" – по 7, "Новий канал" – 6, "Інтер" і СТБ – по 5, на ТВі таких не зафіксовано.
Найбільшим порушником основних журналістських стандартів у лютому був "Перший". За ним – "Україна" і ICTV.