Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Укрзалізниця у партнерстві з Mastercard адаптувала застосунок для людей з порушеннями зору

31 серпня, 17:17

Укрзалізниця у партнерстві з Mastercard адаптувала застосунок для людей з порушеннями зору. Усі інклюзивні елементи застосунку було запроваджено та протестовано у співпраці з компанією Access Lab (Лабораторія цифрової доступності).

Про це пише Рубрика, посилаючись на Укрзалізницю.

У чому проблема?

 Голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Лященко зазначив, що «Програма безбар'єрності Укрзалізниці – це одни з ключових елементів стратегії та філософії компанії. 

"Вокзали, поїзди та всі наші сервіси мають бути максимально доступним для всіх пасажирів. Ми системно йдемо до цього», – зазначив Лященко. 

Генеральна директорка Mastercard в Україні та Молдові Інга Андреєва додала, що безбар'єрність лежить і в основі діяльності Mastercard.

"Ми прагнемо до світу рівних можливостей для всіх, де люди з інвалідністю мають безбар'єрний доступ до продуктів та сервісів, у тому числі й фінансових. Ми раді спільно з Укрзалізницею представити оновлений мобільний застосунок, що дозволить розширити можливості його користування людям із порушеннями зору. Це ще один наш спільний крок до розбудови безбар'єрного суспільства в Україні», – зазначила Андреєва.

 Яке рішення?

Укрзалізниця у партнерстві з Mastercard випустили оновлення, яке дозволить людям з порушеннями зору купувати квитки на поїзд, не виходячи з дому та без сторонньої допомоги. 

Як це працює?

 Основні функції оновлення

  • Голосове керування та озвучення:
    Відтепер всі елементи інтерфейсу підтримують взаємодію через VoiceOver (iOS) та TalkBack (Android). Кожна кнопка, перемикач, текстове поле та інші інтерактивні елементи отримали текстові мітки, що описують їхні функції.

  • Озвучення динамічної інформації:
    Впроваджено озвучення функцій у процесі оплати, зокрема, інформації про куплений квиток, поїзд, суму оплати та кількість отриманих «обіймашок». Крім базової інформації, озвучуються також описи блоків та повідомлення про неправильне введення даних.

  • Покращена контрастність та чіткість тексту:
    Інтерфейс оновленого застосунку має оптимальну контрастність, що забезпечує зручність використання, а текст залишається чітким при збільшенні його розміру в налаштуваннях пристрою.

  • Збільшені клікабельні зони:
    Інтерактивні елементи тепер мають більші зони для натискання, що полегшує взаємодію з ними.

  • Темна тема:
    Додано можливість використання темної теми, яка була одним з найпопулярніших запитів від пасажирів.

Доопрацювання мобільного застосунку були розроблені відповідно до рекомендацій, зокрема, Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) щодо доступності та легкого сприйняття вебконтенту користувачами з порушеннями зору.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати