Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ
Kulczyk Oil почала буріння чергової свердловини в Луганській області
Компанія Kulczyk Oil Ventures Limited (Кіпр), підконтрольна успішному польському бізнесменові Яну Кульчику (Jan Kulczyk), почала буріння свердловини «Ольгівська-8» (Ольгівське родовище, Луганська обл.). Згідно з повідомленням компанії на сайті Лондонської фондової біржі, свердловина розташована в південній частині Ольгівського родовища, за два кілометри від свердловини «Ольгівська-7», яку компанія напередодні ввела в експлуатацію. Проектна глибина «Ольгівської-8» — 2 800 метрів. Очікується, що буріння свердловини триватиме 45 днів.
СКМ допускає участь у приватизації «Укртелекому»
Найбільший холдинг України — СКМ (Донецьк) — вивчає доцільність участі в приватизації ВАТ «Укртелеком», повідомив директор з розвитку бізнесу СКМ Ілля Архіпов. «Ми ведемо переговори з рядом партнерів і, можливо, візьмемо участь (у приватизації. — Ред.)», — сказав він на прес-конференції в Донецьку в п’ятницю. У той же час, Архіпов зазначив, що «Укртелеком» — великий і складний актив, тому холдинг прийматиме дуже зважене рішення з питання участі в його приватизації. Нагадаємо, що Фонд держмайна України 13 жовтня оголосив конкурс із продажу на аукціоні 92,79% акцій ВАТ «Укртелеком», що належать державі. Конкурс відбудеться 28 грудня. Стартова ціна пакету становитиме 10,5 мільярда гривень. Згідно з даними фонду, станом на 10 листопада 2010 року три компанії (зокрема по одній з України та Росії, назви яких не розголошуються) подали заявки на ознайомлення з приватизаційною документацією.
На Дебеславецькому родовищі й свердловині «Загорянська-3» відновили видобуток вуглеводнів
Британська нафтогазова компанія з активами в Україні Cadogan Petroleum plc відновила видобуток вуглеводнів на Дебеславецькому газовому родовищі (Івано-франківська обл.) і свердловині «Загорянська-3» (Загорянське родовище, Полтавська обл.), повідомляє компанія на сайті Лондонської фондової біржі. Cadogan підкреслює, що вже до кінця листопада планується виконати всі умови світової угоди з Національною акціонерною компанією (НАК) «Надра України» щодо розробки Пірковського й Загорянського родовищ (Полтавська обл.). У результаті у власність компанії перейде не лише «Загорянська-3», а й ще чотири свердловини на Загорянському родовищі. Наразі Cadogan виплатила НАК 1,3 мільйона дол. з 3,2 мільйона дол. за цією операцією. Компанія уточнює, що добовий дебіт «Загорянської-3» становить 50 тисяч кубометрів газу й 10—15 тонн газового конденсату. Cadogan продовжує буріння свердловини «Покровська-1» (Покровське газове родовище, Полтавська обл.): уже досягнуто глибини 5 200 м (проектна глибина — 5 800 м). Крім того, реалізується програма буріння трьох свердловин на Дебеславецькому родовищі: наразі роботи ведуться на другій свердловині. Очікується, що промисловий видобуток на цих свердловинах почнеться не раніше першого кварталу 2011 року, після їхнього тестування й підключення до інфраструктури.
Літаки Ан-70 та Ан-124 «Руслан» можуть залишитися без двигунів
Програма створення російсько-українського середнього військово-транспортного літака Ан-70 і відновлення виробництва важкого транспортного літака Ан-124 «Руслан» може бути зірвана. Відповідні заяви зробив на міжнародній авіаційній та аерокосмічній виставці AIRSHOW CHINA-2010 у Китаї голова ради директорів ВАТ «Мотор Січ» В’ячеслав Богуслаєв. Він сказав, що досі не визначені ані обсяги, ані доля фінансування, ані участь кооперантів у програмі Ан-70 та Ан-124 «Руслан». Адже, розповідає Богуслаєв, усі розмови поки що ведуться довкола інтелектуальної власності: хто більше вклав, хто кому менше зобов’язаний. Тоді як завод, за його словами, відстає в своєму техпереозброєнні. Щоб відновити програму ВАТ «Мотор Січ», потрібно 100 мільйонів доларів протягом трьох років, підрахували на підприємстві. Але, продовжує Богуслаєв, стосовно питання підготовки виробництва до випуску двигуна Д-27 для літака Ан-70 ситуація ось уже понад п’ять років продовжує залишатися «нульовою». «Тому наступного року в нас буде проблема і з моторами для Ан-148», — цитує невтішні прогнози голови ради директорів ВАТ «Мотор Січ» Інтерфакс-АВН.
Випуск газети №:
№215, (2010)Рубрика
Економіка