Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

27 серпня, 00:00

Вартість будівництва метрополітену в Донецьку можуть перерахувати

Міністерство транспорту та зв’язку ініціювало перерахування кошторисної вартості будівництва першої черги Пролетарсько–Київської лінії метрополітену в м. Донецьку (від станції «Пролетарська» до станції «Білий лебідь» з електродепо «Пролетарське») і направило відповідний проект на затвердження до Кабінету Міністрів України. Передбачається вартість у 5 мільярдів 654 мільйонів 998,938 тисячі гривень у цінах 2007 року проти затвердженої першим проектом кошторисної вартості 140 мільярдів 64,64 мільйона карбованців у цінах 1993 року. Міністерство транспорту та зв’язку наголошує, що нині ціна будівництва зросла (в основному через збільшення вартості трудових і матеріально-технічних ресурсів та обладнання) — отже, виникла потреба перезатвердити кошторис. Станом на 1 серпня за усі роки на будівництво цього метрополітену витратили 229 мільйонів 98,938 тисячі гривень. Відповідно до нового кошторису орієнтовно загальна вартість будівництва за роками складатиме: 2008 року — 435 мільйонів гривень (з них 73 мільйони 900 тисяч гривень згідно запланованих витрат із державного та місцевих бюджетів та 361 мільйон гривень — кошти інвесторів), 2009 року — 649 мілйонів гривень, 2010 року — 1 мільярд 140 мільйонів гривень, така ж сума на 2011 рік. На 2012 та 2013 роки вартість робіт передбачається в обсягах 976 мільйонів гривень та 1 мільярда 85,9 мільйона гривень відповідно. Остаточні обсяги державного фінансування визначатимуться відповідно до можливостей бюджету, — повідомляє Тетяна МАМАЛИГА.

Мартени — це в минулому...

У рамках реалізації програми з заміни мартенівського способу виробництва сталі на електросталеплавильному ЗАТ «Донецьксталь — металургійний завод», почато в мартенівському цеху роботи з підготовки майданчика для будівництва електродугової печі. Як повідомляється у прес-релізі компанії, наразі впорядковано документацію на демонтажні роботи й видано проекти на виніс енергокомунікацій, визначений генеральний проектувальник — Державний науково-дослідний і проектний інститут «Гіпросталь». Згідно з затвердженим графіком, підрядними організаціями та власними силами підприємства демонтовано металоконструкції робочого майданчика пічного прольоту, а також виконано решту підготовчих робіт. «У найближчому майбутньому планується здійснити демонтаж печей, димарів і металоконструкцій шихтового двору», — говориться у прес-релізі. Станом на 1 серпня 2008 року на реконструкцію сталеплавильного виробництва витрачено біля 45 мільйонів гривень.

Кредит на станки

ВАТ «Веркон» (Київський станкобудівний концерн) залучив інвестиційний кредит АБ «Брокбізнесбанк» (Київ) на суму $8,5 мільйона терміном на п’ять років, говориться у повідомленні підприємства. Кредитний договір укладено 31 липня поточного року, відсоткова ставка по кредиту — 14,5% річних, вид кредиту — кредитна відновлювана лінія. Перший транш кредиту в розмірі $500 тисяч підприємство отримало 18 серпня.

У Севастополі буде новий комплекс із перевалки сипучих вантажів

Універсальний перевантажувальний комплекс із перевалки сипучих вантажів, у тому числі вугілля, побудує ЗАТ «Стівідорна компанія «Авліта» (Севастополь). Як повідомив виконуючий обов’язки генерального директора підприємства Олександр Лагоша, проектна потужність універсального перевантажувального комплексу становить 8,5 мільйона тонни на рік, у тому числі 4 мільйони тон вугілля і 4,5 мільйона тонн піску та щебеню. Потужності комплексу дозволять приймати судна з водотоннажністю до 140 тисяч тонн. Інвестиції у проект становитимуть 850 мільйонів гривень, а витрати на забезпечення екологічної безпеки універсального перевантажувального комплексу — близько 150 мільйонів гривень. За його словами, після запуску комплексу «Авліта» виплачуватиме до бюджетів усіх рівнів податки на суму біля 110 мільйонів гривень. Лагоша повідомив, що компанія на громадських слуханнях, що відбулися в середу в Севастополі, представила висновки експертів і висновки щодо будівництва комплексу. Під час обговорення висловлювалися різні думки, але в результаті учасники підтримали проект будівництва комплексу, з них «за» проголосувало 246 осіб, «проти» — 54.

Київські банки отримають $84 мільйони

За допомогою Міжнародної фінансової корпорації (International Finance Corporation, IFC) Сведбанк і Сведбанк Інвест (обидва — Київ, входять до групи Swedbank) залучає $84 мільйони, говориться у повідомленні IFC. «IFC надає ВАТ Сведбанк і ЗАТ Сведбанк Інвест пакет кредитних коштів на загальну суму $84 мільйони. Це фінансування складається з кредиту в розмірі $70 мільйонів із власного рахунку IFC і синдикованого кредиту на суму $14 мільйонів, залученого від комерційних банків. IFC також планує мобілізувати паралельні кредити для банку», — зазначається в документі. Згідно з повідомленням, відповідну угоду підпишуть виконавчий віце-президент IFC Ларс Танелл (Lars Thunell) і голова правління Сведбанка Сергій Тигипко сьогодні у Києві. Фінансування, що надається, буде направлене на кредитування малого і середнього бізнесу в Україні, а також на іпотечне фінансування фізичних осіб.

Молока стане більше

Великий молочний виробник ВАТ «Ковельмолоко» (Волинська обл.) планує 2008 року збільшити частку на українському ринку молока та молочних продуктів із 3,4% за підсумками 2007 року до 5%. «Основною метою на 2008 рік для ВАТ «Ковельмолоко» є доведення частки ринку до 5%», — говориться у проспекті емісії облігацій підприємства. Зокрема, «Ковельмолоко» розраховує зайняти 5% ринку молока, 4,8% — кефіру, 8,3% — сметани, 5,7% — твердих сирів, 5,4% — плавлених сирків, 3,6% — вершкового масла. У проспекті зазначається, що 2007 року загальна частка підприємства на внутрішньому ринку виробництва молока і молочних продуктів становила 3,4% в натуральному вираженні та 3,2% — у грошовому. Для розширення своєї присутності на внутрішньому ринку ВАТ планує в поточному році збільшити виробництво продукції на 5% порівняно з попереднім роком.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати