Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Козир у боротьбі за cпоживача

В Україні почали оприлюднювати рейтинги репутації вітчизняного бізнесу
03 липня, 00:00

Днями стали відомі компанії з високим рівнем репутації в Україні. Згідно з дослідженням, найбільш високим рівнем репутації в колах нашої громадськості користуються виробники харчової продукції та оператори мобільного зв’язку. Такі результати дослідження компанії «Reputation Capital Ukraine», офіційного представника «Reputation Institute» у нашій країні.

Це перше дослідження Інституту репутації в Україні. У провідних країнах світу вже стало традиційним вимірювання рівня поваги, довіри, захвату та прихильності, що споживачі відчувають до компаній. А їх у загальному світовому дослідженні було аж 600...

Дані зазвичай отримують шляхом опитування в інтернеті, проте спеціалісти «Reputation Capital Ukraine» з огляду на, поки що, низький рівень проникнення Всесвітньої мережі в нашій країні, вирішили опитати телефоном і в декілька етапів.

На першому етапі на основі даних Міністерства статистики було відібрано 50 найбільших українських компаній, до яких було також додано п’ять найбільших банків та п’ять страхових компаній. Далі було проведено дослідження рівня обізнаності громадян щодо відібраних компаній. І, нарешті, на останньому етапі між собою порівнювали 20 найбільших компаній — «фіналістів» дослідження.

У результаті в п’ятірку компаній-лідерів за рівнем репутації в Україні потрапили компанії «Roshen» (80,82 бала), «Київстар» (75,76 бала), «Nestle» (73,07 бала), «Procter&Gamble Ukraine» (71,72 бала) і «Приватбанк» (71,75 бала).

«Наше дослідження демонструє тісний зв’язок між рівнем репутації й підтримкою з боку споживачів. Тож побудова міцної репутаційної реформи має стати основою створення бізнес- стратегії будь-якої компанії», — відзначає керівник напрямку досліджень «Reputation Capital Ukraine» Олег Кершис.

Поки можна сказати, що українським підприємцям треба було б приділяти більше уваги питанню хорошої репутації. Так, за словами керівника напрямку навчальних програм «Reputation Capital Ukraine», не секрет, що в нас сьогодні власники бізнесу дуже скаржаться на серйозну недооцінку своїх активів. А ця недооцінка, мовляв, з-поміж іншого пов’язана й із неврахуванням рівня репутації...

Недостатньо популярні наші підприємства і за кордоном. «Цього року нам також вдалося вивчити репутацію України в трьох країнах: США, Германії та Великій Британії... У США Україна зайняла 19-те місце. І це, до речі, не так слабко, як можна було очікувати. У Великій Британії наша країна на 16 й позиції, і це, на жаль, однез останніх місць. У Германії ми передостанні — 19-те місце. Маємо констатувати, що Україна не в повній мірі використовує свої можливості», — робить висновок О. Кершис.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати