Солодкі інвестиції
Завдяки їм на кожного українця припадає більше кілограма солодощів.
Цукерки, вафлі та шоколадні батончики торік принесли компанії «Нестле Україна» 17,8 мільйона гривень чистого прибутку. Такі цифри озвучив на вчорашній прес-конференції директор цього підприємства з корпоративних зв’язків та комунікації Геннадій Радченко. Це був своєрідний звіт перед громадськістю після загальних зборів акціонерів ЗАТ «Львівська кондитерська фабрика «Світоч», що відбулися 6 липня цього року («Нестле Україна» володіє 96,96% акцій цього підприємства).
«Світоч» — одна з найстаріших кондитерських фабрик в Україні. Цього року вона відсвяткує 125 річчя. А бренд «Світоч» існує вже понад 40 років. Ще за часів Радянського Союзу цукерки «Світоч» були такими ж бажаними, як і київський торт.
— Торік «Нестле» інвестувала у виробництво 22,1 мільйона гривень, — зазначив Радченко, — що дозволило «Світочу» опанувати випуск 60 видів нової або оновленої продукції. Зокрема, серед нових продуктів, що з’явилися на «шоколадному» ринку торік — плитки «Світоч» з наповнювачами капучіно, тофі карамель, тірамісу, новий чорний шоколад «Світоч» та 5 видів Nestle Gold Chocolate. Обсяг виробництва становив торік 60 тисяч тонн — це більше одного кілограма на кожного громадянина нашої країни. А реалізація продукції досягла 453,4 мільйона гривень. «Світоч» — соціально відповідальний бізнес. Протягом 2006 року середня зарплата на підприємстві зросла на 50% і становить 1350 гривень.