Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Прибутковий інтерес

Як привабити туристів до Києва
30 березня, 00:00

У столиці проходить туристична виставка «Україна — подорожі й туризм 2007», у рамках якої відбулася презентація шостої спеціалізованої виставки-ярмарку «Київ — стародавня й нова столиця України».

За даними Головного управління туризму, окремого господарства і курортів Київської державної адміністрації, щорічно столичні турфірми обслуговують одну третину іноземних туристів в Україні й майже дві третини вітчизняних, які вирушають за кордон. Минулого року Україною подорожували 385 тисяч осіб, з яких столицю відвідали близько 210 тисяч (це на 7,6% більше, ніж в 2005 році).

За словами начальника управління Миколи Грицика, завдяки розвитку туристичної галузі за минулий рік київські туристичні організації і підприємства окремого господарства перерахували до бюджету міста понад 237 мільйонів гривень. Він зазначив, що на даний момент у столиці діють понад 1200 туристичних підприємств, в яких працює понад шести тисяч осіб. Кількість акредитованих гідів, які пройшли необхідну атестацію — близько 200.

Олена Квашук, менеджер київського туроператора «УкрКурортСервіс», розповіла «Дню»: «Ще п’ять років тому бракувало клієнтури, але зараз, на щастя, цього вже немає. Як і раніше, туристів цікавить Старий Київ і Поділ, знаменита на весь світ Софія Київська, Володимирський Собор, Андріївська церква. Найчастіше туристам пропонується триденна програма: за цей час можна побачити основні столичні визначні пам’ятки. Досить популярні також путівки в такі передмістя Києва, як Конча-Заспа і Пуща- Водиця».

Існує Програма розвитку туризму Києва до 2010 року. Правда, поки що темпи її реалізації не найкращі. Фахівцям вдалося лише розробити спеціалізовану туристично-екскурсійну програму для сімейного туризму, також виданий каталог туристично-екскурсійних маршрутів для дітей, молоді й сімейного відпочинку, існує комплексна програма екскурсійного обслуговування школярів. Основними ж завданнями, які зазначені у плані, є запровадження кількох десятків готелів. З цією метою КМДА розробила низку заходів, зокрема й проект програми розвитку малих готелів, після реалізації якого за кілька років у столиці повинні побудувати близько 70 нових малих готелів. Крім цього, в нинішньому році у нас мають відкрити два п’ятизіркових готелі. Ще одна проблема Києва, яку КМДА має намір вирішити — збільшення кількості місць для паркування, як в історичному центрі міста, так і поблизу готелів.

Олена Квашук додає, що справи підуть в гору ще за умови, якщо держава приділятиме більше уваги рекламі України за кордоном, створюватиме рекламну продукцію, презентуватиме її на міжнародних туристичних виставках. «Ось, наприклад, туристична адміністрація Польщі не пропускає жодної такої виставки, її постійно бачать у Києві, присутні вони і в багатьох інших країнах — уточнює менеджер. — Чому б і нашим чиновникам не робити те саме?»

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати