Перейти до основного вмісту

«Повітряні» гроші заробляються на землі

20 жовтня, 00:00

«Сьогодні не такі важливі гроші, хоч вони, звичайно, й відіграють певну роль. Головне — запитаність твоєї праці суспільством і підтримка з боку уряду. А заробити ми можемо й самі», — заявив учора в Києві на прес-конференції, присвяченій 85-річчю підприємства, генеральний директор ВАТ «Мотор-Січ» (Запоріжжя) В’ячеслав Богуслаєв. У зв’язку із цим він високо оцінив ту підтримку, яку надав заводові Президент, звільнивши підприємство від сплати податку за користування землею.

А заробляти кошти, необхідні для профільного напряму — випуску авіаційних двигунів, у Запоріжжі, справді, вміють. «Оскільки авіаційна тематика, крім вертольотобудування, сьогодні приносить незначні прибутки, ми конвертували наші авіаційні двигуни в наземні установки», — сказав В.Богуслаєв. «Мотор-Січ» повністю взяла на себе державну програму техпереозброєння газової та нафтової галузі: в газо- і нафтоперекачувальних агрегатах як привід тепер використовується могутня авіаційна газотурбінна установка. Моторобудівники також освоїли випуск електростанцій, побутових сепараторів, човнових моторів. Важливим для заводу напрямом В.Богуслаєв називає виробництво мотопилок різних модифікацій: щорічно Україна потребує 22 тис. мотопилок, запорожці випускають 15 тис. і збираються цілком зайняти цю нішу. За словами гендиректора, моторобудівники свідомо «пішли в ті галузі народного господарства, де є багато грошей, щоб заробити на авіацію». Такий підхід цілком себе виправдовує: серед моторобудівних підприємств пострадянського простору, впевнений В.Богуслаєв, не знайдеться жодного, яке могло б так само, як «Мотор-Січ», щорічно витрачати на техпереозброєння виробництва $25 млн. У найближчому портфелі заводу — виробництво спільно з київським АНТК ім. Антонова літака Ан-148 — першого в СНД далекомагістрального літака малої місткості, де буде застосовано модифікований двигун Д-36. Сьогодні запорізькі моторобудівники виробляють 55 типів і модифікацій газотурбінних двигунів для 61 виду літаків і вертольотів.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати