Зростають прибутки від реклами на українському ТБ
За даними компанії «Моніторинг телебачення України», на 1 вересня 2001 року рекламний бюджет за вісім місяців на центральних телеканалах досяг рівня рекламного бюджету 2000 року та перевищив суму 200 мільйонів доларів. Підставою для подібних висновків, як повідомляється в прес-релізі, переданому компанією «Дню», є результати щоденного моніторингу реклами на телебаченні (з урахуванням вартості рекламного часу у відповідності з прайсами телеканалів, але без урахування знижок і податків). Проте, якщо брати до уваги той факт, що телеканали часто співпрацюють із постійними рекламодавцями і знижки бувають вельми значними, дану цифру, ймовірно, слід би скоректувати в менший бік.
Випуск газети №:
№155, (2001)Рубрика
Медіа