Транспортники шукають «аварійні» шляхи розвитку
На думку Євгена Марчука, почесного президента Української транспортної спілки, першочергового перегляду потребують пільги за професійною ознакою. Він повідомив, що МВС і Генеральна прокуратура запропонували залишити пільговий проїзд тільки для тих, хто внаслідок своєї службової діяльності має таку потребу — оперативному, слідчому персоналу тощо. Це скоротило б кількість таких пільговиків у 5 разів. «У комітеті ми підтримали такий підхід. Але проблема пільговиків перетворилася в парламенті на політичне змагання і через популізм частини народних депутатів пропозиція не пройшла», — сказав голова Комітету ВР з питань соціальної політики і праці, повідомляє Владислав МИХАЛЬОВ, ЦЖД.
Практично всі учасники конференції зазначили, що без корінних змін у країні ситуація в транспортній галузі не поліпшиться. Однак і за нинішніх складних умов можна поліпшити становище вітчизняних транспортних підприємств. Так, Є. Марчук повідомив, що ВААП і Транспортна спілка запропонували звільнити від сплати ПДВ і 10-відсоткових амортизаційних відрахувань підприємства, що здійснюють внутрішньоміські та приміські пасажирські перевезення; законодавчо закріпити обов'язкове й негайне відшкодування ПДВ при придбанні пасажирських автотранспортних засобів вітчизняного виробництва; застосувати пільгові ставки земельного податку для автоперевізників, що здійснюють міські й міжміські пасажирські перевезення. «Ми зробимо все можливе, щоб ці пропозиції «пройшли» парламент», — сказав Є. Марчук.
Випуск газети №:
№95, (1999)Рубрика
Панорама «Дня»