У «ІНТЕРівському» мовленні — свіжий струмінь
Скільки треба часу, щоб створити хороший настрій? На «Інтері» вирішили: досить 27 секунд. Саме стільки йде на тематичні художні заставки, які з’явилися в міжпрограмному просторі каналу.
— Ми давно міркували над тим, щоб оновити «одяг» каналу, усунути старий дизайн, який уже надто довго мав тимчасовий характер, — каже головний режисер «Інтеру» Лариса Журавська. — Оголосили тендер для його оформлення. І тоді до нас прийшов Ігор Миленко зі своєю ідеєю. Вона була найлегшою для технічного втілення і, на наш погляд, дуже вдалою.
Ідея полягала в тому, що перед кожною програмою повинна йти заставка у вигляді картинки з обов’язковим музичним супроводом, на якій шикуються рядки поезії так, щоб по вертикалі в середині вірша читалося слово «Інтер». І це не все. Чотиривірш має виконувати роль епіграфа, що тематично характеризує наступну передачу. Скажімо, прозвучать такі рядки:
Характерно, що автор ідеї Ігор Миленко (нині він режисер телеканалу) сам її і втілює в життя: підбирає музику, начитує текст.
Сьогодні в активі «Інтеру» 40 заставок. Різного жанру, з різною тематичною спрямованістю. Судячи з усього, незабаром їх буде більше.
№213 06.11.98 «День»
При використанні наших публікацій посилання на газету
обов'язкове. © «День»