Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Графіті як реклама

28 лютого, 10:59
ФОТО РЕЙТЕР

Власник зоокрамниці, що в американському місті Сомервіль, знає, як привернути увагу перехожих. Стіни його крамниці прикрашає графіті з мешканцями фауни джунглів. Погодьтеся, чим не вдалий рекламний хід замість голої стіни?

До того ж, побачивши цього папугу, удавів, жаб чи інших тварин, одразу можна зрозуміти, яка це крамниця. Малювання на стінах будинків стає дедалі популярним протягом останніх десятків років. І якщо раніше поодинокі графіті можна було побачити у бідних кварталах Сполучених Штатів та Західної Європи, то зараз це перейшло із захоплення молоді до нового виду живопису.

Стріт-арт — вуличне мистецтво, основною характерністю якого є яскраво виражений урбаністичний стиль, як пише Вікіпедія. Дедалі частіше такі графіті прикрашають кафетерії, багатоповерхові будинки чи просто асфальтовані дороги. Найвищої ж майстерності у цьому напрямі зараз досягають ті митці, які вміють малювати у сучасному тривимірному форматі — 3D.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати