Що варто обговорити?
Ірина ДАНИЛЕВСЬКА: «Моду — як один із найякісніших культурологічних продуктів в Україні»Ім’я засновниці й голови Ukrainian Fashion Week Ірини ДАНИЛЕВСЬКОЇ періодично з’являється на шпальтах «Дня». Принаймні двічі на рік, коли відбуваються Українські модні тижні. Однак є ще зворотній зв’язок: пані Ірина — багаторічний читач газети. Тож про те, які теми варто обговорити на наших шпальтах, запитуємо в головної модниці країни.
— Я — давній шанувальник «Дня». Ця газета для мене завжди асоціюється з об’єктивною інформацією, особливо політичною, що важливо в наш час. Моя улюблена тема в цьому виданні — культура. Театр і кіно, музика (класика, етно, поп і рок), виставки та вернісажі, музейні експозиції, література — таке культурне різноманіття «Дня».
Як можна здогадатися, серед улюблених тем також і мода. Маю на увазі передусім матеріали про Ukrainian Fashion Week. Хоча мені б хотілося, щоб виходила окрема сторінка про моду.
Хотіла б відзначити додаток «Дня» — «Маршрут №1». До речі, приємно, що він виходить українською. Щоразу цей глянець цікавий передусім тематично: «У країні пекторалі», «Українська наречена», «Світ очима чоловіків», «Різдво у Львові», «Опера»... Потім цікавий своїми дизайнерськими рішеннями. Тож майже щомісяця я тримаю в руках красивий guide, тобто гід, з ювелірного мистецтва, українським весіллям, чоловічим світом, різдвяним Львовом, світом опери...
Між іншим, якби котрийсь із наступних «Маршрутів №1» був присвячений моді, із задоволенням дала би інтерв’ю про цьогорічні модні тренди. І не тільки. Я би зробила екскурсію, наприклад, дизайнерськими студіями. Насправді дизайнери — неймовірно цікаві люди. І живуть вони не лише модою. Вони можуть говорити про кіно, театр, музику. За українською модою стоять глибокі і високоосвічені люди.
Туди б ще мали увійти, як не дивно, коментарі людей, які дивляться на моду не лише з естетичного боку, як на культурологічний продукт (хоча я вважаю, що мода — це один з найякісніших культурологічних продуктів в Україні), а займаються модою як бізнесом. Я би говорила з ними про перспективи. Тим більше, що українська мода все більше з’являється, що називається, на вітчизняних полицях, а не лише за кордоном.
Крім того, я би писала про іменитих (це само собою зрозуміло), а також і молодих дизайнерів. Для того, щоб не пропустити чогось дуже важливого з того, що відбувається в нашій моді.