Укрзалізниця модернізує ділянки швидкісного руху, будуючи паралельні гілки
Укрзалізниця модернізує ділянки швидкісного руху, будуючи на одноколійних відрізках паралельні гілки (другі шляхи). Це підвищує пропускну здатність ділянок залізниці та швидкість руху поїздів, повідомили в Головному управлінні колійного господарства Укрзалізниці, передає Gazeta.ua.
Так, до 15 листопада залізничники модернізують перегін Федунка - Сагайдак Південної залізниці. Крім укладання верхньої будови колії, на перегоні довжиною 5 км зведено два залізобетонні мости, земляне полотно, водовідводи, прокладені кабелі сигналізації, централізації та блокування. Зараз залізничники встановлюють десятки опор контактної мережі для електрифікації та обладнання перегону пристроями автоблокування . Кошторис робіт склала майже 55 млн грн - 10,1 млн гривень за км . Для порівняння, влітку Міністерство інфраструктури заявило про те, що будівництво автодороги першої категорії коштує близько 45, 37 млн грн ( $ 5,6 млн).
Раніше в кінці 2012 року була прокладена майже 6-кілометрова друга колія на перегоні Сагайдак-Братешки, яка дозволила поїздам Інтерсіті +, що зв'язують столицю з Харковом і Донецьком, рухатися з максимально допустимою швидкістю - 160 км / год. Потяги, які раніше були змушені пропускати швидкісні склади, тепер не затримуються і рухаються по паралельному шляху.
Наступного року шляховики Південної залізниці планують протягнути другу гілку шляху на такому ж п'ятикілометровому перегоні Яреськи - Федунка. Всього на електрифікованих ділянках Гребінка - Полтава - Красноград - Лозова протяжністю 382 км залишається ще 160 км одноколійних ділянок.
"Будівництво одного кілометра електрифікованої колії з пристроями сигналізації, централізації, блокування і зв'язку коштує від 15 до 20 мільйонів гривень залежно від профілю колії", - повідомив Василь Яковлєв, головний інженер головного управління колійного господарства Укрзалізниці.
Джерело: Gazeta.ua