Перейти до основного вмісту

1000 тонн пошти – транзитом через Україну

МАУ, аеропорт «Бориспіль» та «Укрпошта» домовилися про спільний проект розвитку сервісного потенціалу
01 лютого, 19:41
ФОТО РУСЛАНА КАНЮКИ / «День»

Держпідприємство «Укрпошта», аеропорт «Бориспіль» та авіакомпанія «Міжнародні авіалінії України» підписали меморандум про співпрацю. Метою його є збільшення обсягів перевезень поштових вантажів на всіх міжнародних напрямках.

«Важливість для нашої держави розвитку транзитного потенціалу головного міжнародного аеропорту України «Бориспіль» не викликає сумнівів, — зазначив президент авіакомпанії МАУ Юрій МІРОШНИКОВ. —  Транзитні можливості — це перевезення не лише пасажирів та вантажів, а й посилок та інших поштових відправлень, які надають можливість залучати в Україну додатковий експортний виторг в іноземній валюті», — каже президент авіакомпанії.

Співпраця з «Укрпоштою» триває вже понад 12 років. Запуск цього проекту — новий етап співробітництва, який лише протягом 2017 року дасть змогу МАУ перевезти транзитом через Україну понад 1000 тонн пошти.

«На співпрацю в цьому напрямку працюватимуть всі сорок літаків МАУ: власне вантажний та всі пасажирські. Я справді вважаю, що ми робимо сьогодні суттєвий крок, — говорить Мірошников. Ця подія, можливо, не настільки помітна на загальних стратегічних планах розвитку транспорту, але для поштової галузі, для перетворення аеропорту «Бориспіль» на універсальний міжнародний авіаційний — це визначна подія».

Виконуючий обов’язки генерального директора МДА «Бориспіль» Євген Дихне зауважує, що аеропорт «Бориспіль» є майданчиком для успішних бізнес-проектів і, аналізуючи розвиток поштових перевезень у Європі і взагалі за кордоном, можна зрозуміти, що перспективи їхні великі та готові сприяти розвитку цього проекту в «Борисполі».

«Ми суттєво нарощуємо обсяги перевезень поштових вантажів на всіх міжнародних напрямках. Я вірю, що це буде гарним кроком для того, щоб ми говорили не тільки про збільшення обсягів пасажирських перевезень, що склало більш ніж 30% 2016 року, а й про розвиток каргоавіації в Україні. Ми бачимо, що одного вантажного літака МАУ не вистачає, тому я сподіваюся, що в бізнес-плані подальших років буде передбачено не лише оновлення пасажирського флоту, а й збільшення каргоавіації також», — прокоментував міністр інфраструктури Володимир ОМЕЛЯН.

Сьогодні в межах угоди транзитом через аеропорт «Бориспіль» перевезено близько 50-ти тонн міжнародних поштових відправлень із Китаю до п’яти країн: Литви, Латвії, Вірменії, Кіпру та Ізраїлю. У січні 2017-го розпочато перевезення пошти з Чехії через Київ до Китаю. У лютому 2017-го МАУ розпочне перевезення транзитної пошти із Швейцарії до країн СНД власними рейсами.

«Я сподіваюся, що за підсумком реформ економічний добробут українців зросте настільки, що буде багато охочих користуватися корпоратизованою сучасною «Укрпоштою», а компанія, щоб задовольнити цю потребу, закупить декілька літаків для перевезення вантажу».

«Співпраця «Укрпошти», МАУ та аеропорту «Бориспіль» є стратегічно важливим рішенням, оскільки це дасть Україні змогу більшою мірою використовувати свій транзитний потенціал і власну транспортну інфраструктуру», — зазначив із цього приводу міністр інфраструктури Володимир Омелян.

За словами керівника «Укрпошти» Ігоря СМІЛЯНСЬКОГО, нова послуга є кроком у розвитку держпідприємства: «Укрпошта» вже провела певні зміни у своєму структурному підрозділі, розташованому на території аеропорту «Бориспіль» — оновила транзитну зону, збільшила пропускну спроможність. Але наша мета — стати центром поштового транзиту, тому плануємо й надалі розширювати співпрацю з МАУ в цьому напрямку».

Як саме будуть нарощуватися обсяги перевезень поштових вантажів на всіх міжнародних напрямках — керівники поки що не сказали. Зрештою, меморандум — це все ж таки документ, який нікого ні до чого не зобов’язує.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати