Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ
Роботодавці пропонують розробити єдиний типовий договір на вантажоперевезення
Федерація роботодавців України (ФРУ) підготувала лист-звернення, у якому пропонує Мінекономрозвитку розробити єдиний типовий договір між вантажовласником та вантажоперевізником. Такий договорів, зокрема, не повинен містити існуючої зараз норми, за якої підприємства-відправники вантажів мають фінансово відповідати за несвоєчасне повернення перевізником вагонів та сплачувати по 25 франків (217 грн або 27 доларів) за кожен день перевищення терміну, повідомили «Дню» в прес-службі Федерації. Крім того, у Федерації роботодавців наголошують на важливості передбачити в такому договорі відповідальність перевізників за відмову надати вантажні вагони після укладання угоди на перевезення. Фахівці ФРУ готові долучитися до розробки типового договору, підкреслюють в прес-службі об’єднання. У Федерації роботодавців також відзначають, що поряд із ще невирішеними проблемами по вантажним перевезенням на Укрзалізниці з’являються нові. Як приклад — фактична монополізація Укрзалізницею на реалізацію запірно-пломбувальних пристроїв через підприємства, що знаходяться в межах залізниць, які обслуговують вантажовідправників. Запропоновані цими організаціями ціни є вищими на 28% від рівня цін, за якими можна, наприклад, закуповувати вже згадані пристрої безпосередньо у їх виробників, повідомляє Алла ДУБРОВИК, «День».
У Одеському морпорту розпочали будівництво зернового елеватора
Компанія «Бруклін-Київ» та Одеський морський торговельний порт 10 квітня почали будівництво зернового елеватора на Андросовському молу Одеського морпорту. Зі слів генерального директора стивідорної компанії «Бруклін-Київ» Юрія Губанкова, вартість проекту — 125 мільйонів доларів, з яких 85 вкладе «Бруклін-Київ», а 40 — порт. Порт побудує причал, компанія-інвестор облаштує тилову територію (3 га) і встановить 33 силосні банки на 235 тисяч тонн одноразового зберігання. Завершення будівництва заплановане на жовтень 2013 року. За даними прес-служби порту, вантажообіг елеватора становитиме 4 мільйони тонн зернових на рік.
Далекобійників-міжнародників зобов’язали використовувати тахографи
Президент Віктор Янукович підписав Закон «Про внесення змін до деяких законів щодо упорядкування міжнародних автомобільних перевезень», що передбачає обов’язкове використання тахографів на автомобілях міжнародних перевізників. Про це йдеться в повідомленні прес-служби Президента. Відповідно до норм закону, водії транспортних засобів зобов’язані допускати до перевірки тахографів людей, уповноважених здійснювати державний контроль, надавати їм реєстраційні аркуші режимів роботи й відпочинку (тахокартки) або дозволяти роздруковувати такі дані. Разом з тим закон скасовує при міжнародних перевезеннях пасажирів сертифікат відповідності транспортного засобу вимогам законодавства про безпеку руху, екологічну безпеку й енергозбереження. Штраф за здійснення нерезидентами міжнародних перевезень без установлених законом документів збільшується з 50 до 100 неоподатковуваних мінімальних доходів громадян, а за відсутність дозволу центрального органу влади на перевезення вводиться штраф у розмірі 1000 таких мінімумів (неоподатковуваний мінімальний дохід громадян зараз становить 17 гривень).
Вісім бюветів Києва відключили від енергопостачання через борги
Компанія Київенерго відключила від енергопостачання насосні комплекси 8 артезіанських свердловин компанії Київводоканал через борги за електроенергію. Про це повідомили в прес-службі Київенерго. Загальний борг Київводоканалу станом на 1 квітня становить 1,057 мільярда гривень. Від енергопостачання, зокрема, відключено насосне обладнання бюветів на вул. Львівській, 84, вул. Гаршина, 1, вул. Саратовській, 22, вул. Кіквідзе, 34А, вул. Шахтарській, 6А, вул. Голосіївській, 51/2, на вул. Уманській, 3 і на вул. Кіото, 7. Київенерго зазначає, що подальше нагромадження боргів з боку Київводоканалу ставить під загрозу енергопостачання всього водного господарства столиці.
Випуск газети №:
№65, (2012)Рубрика
Економіка