Перейти до основного вмісту

Агенція Saatchi&Saatchi Ukraine перерахувала 1,2 млн гривень на розмінування українських територій

15 липня, 12:50

Агенція Saatchi&Saatchi Ukraine вперше в історії здобула золото на міжнародному фестивалі в галузі креативності Cannes Lion за проєкт "Мед мінних полів". Publicis Groupe Ukraine, до складу якої входять переможці, передала 1,2 мільйона гривень на розмінування українських територій через платформу UNITED24.

Про це повідомили в UNITED24, пише Рубрика.

"Команда Saatchi & Saatchi Ukraine вперше в історії привезла в Україну золото Cannes Lions за проєкт "Мед мінних полів". Щоб відзначити цю перемогу, Publicis Groupe Ukraine, до якої входить агенція Saatchi&Saatchi Ukraine, передала на розмінування 1 200 000 грн через фандрейзингову платформу UNITED24", зазначили у дописі.

розмінування, проєкт Мед мінних полів

Фото: UNITED24

Як писала Рубрика, кампанія Minefield Honey: Harvesting Hope перемогла в категорії "Гідна праця та економічне зростання". Нагорода стала першим "золотом" для української рекламної індустрії.

розмінування, проєкт Мед мінних полів

Фото: UNITED24

Проєкт "Мед мінних полів", реалізований Saatchi & Saatchi Ukraine за підтримки Міністерства закордонних справ України.

Креативна ініціатива привертає увагу до проблеми забруднення української землі вибухонебезпечними предметами та сприяє її вирішенню через залучення міжнародної підтримки.

Про що ця кампанія?

Мinefield Honey: Harvesting Hope – другий етап кампанії Minefield Honey ("Мед мінних полів") від Saatchi & Saatchi Ukraine. Його мета – привернути увагу до розмінування українських територій. 

Автори проєкту Minefield Honey використали дрони, щоб засіяти квітами заміновані території України, які тимчасово непридатні для сільського господарства. На цих полях, неподалік доріг встановили вулики, аби згодом зібрати мед.

Крім своєї основної функції, "домівки" комах виконують ще одне завдання – попереджають про мінну небезпеку. Вулики виглядають як знаки, що застерігають про замінування території.

На пакуваннях меду, зібраних на мінних полях, автори проєкту розповідають історію виготовлення продукту. На етикетці також розмістили QR-код із посиланням на збір для підтримки розмінування України.

"Золото" на Cannes Lions 2025 – сьомий "лев" для Saatchi & Saatchi Ukraine за пʼять років. Загалом "Мед мінних полів" приніс близько 80 металевих нагород, без урахування шортлистів, за підрахунками агенції. У 2024-му ця кампанія зібрала найбільшу кількість нагород на фестивалях, за підрахунками Forbes Ukraine. 

За кількістю нагород "Мед мінних полів" – найуспішніший проєкт Saatchi & Saatchi Ukraine, розповідав Forbes Ukraine 19 червня креативний директор агенції Сергій Білошицький.

Cannes Lions — щорічний міжнародний фестиваль креативності, який відбувається в місті Канни з 1954 року. Це один із найпрестижніших заходів у галузі реклами та креативних комунікацій, що збирає професіоналів з усіх куточків світу. У межах фестивалю проводяться конкурси в численних категоріях, а переможці отримують відомі статуетки "Лева" за найінноваційніші та найвпливовіші проєкти.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати