Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Кава в режимі smart

Вітчизняний покупець став розумнішим і не економить на хорошому напої, — експерт
19 жовтня, 10:24
ФОТО АРТЕМА СЛІПАЧУКА / «День»

Український ринок кави демонструє зростання продажів.  З вересня 2016 року по серпень нинішнього його продажі зросли на 3% в натуральному вираженні. За аналогічний період 2015—2016 років продажі кави скоротилися на 8%. Керівник групи по роботі з виробниками продуктового ринку та напоїв дослідницької компанії Nielsen в Україні Ганна Ільчук вважає, що «вітчизняний покупець став розумнішим і економить у режимі smart — це означає, що він не готовий відмовляти собі в смачному напої і віддає перевагу брендованій каві, яка є для нього  гарантією якості та смаку». На думку фахівця, покупець швидше витратить більше часу в пошуках знижки на каву відомої торговельної марки, ніж купить каву, в якій сумнівається.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати