Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Коротко / КУЛЬТУРА

17 листопада, 00:00

Може, вся справа у фіалках?..

Коли великий Бернард Шоу писав свою п’єсу «Пігмаліон», він, напевно, й припустити не міг, який успіх і популярність матиме його твір. П’єса, справді, виявилася шедевром світової літератури й стала безсмертною. Багато режисерів у всьому світі робили постановки «Пігмаліона» в різні часи. А коли Фредерік Лоу написав мюзикл «Моя прекрасна леді», в основу якого поклав п’єсу «Пігмаліон», — безперечно, п’єса здобула друге народження. Історія бідної торговки фіалками, яка перетворюється на прекрасну леді — дуже зворушлива й повчальна. Тут переплелися і сміх, і душевні муки, й гіркота розчарування — словом, усе те, з чого складаються людські стосунки. Але, звісно, в кінці цієї цікавої історії перемагає ЇЇ Величність Кохання! А як може бути інакше? Адже світом править любов. А фіалки? Просто у кожної любові свій початок. І в мюзиклі «Моя прекрасна леді» все починається саме з фіалок. 25 й 26 листопада о 19. 00 Київський академічний театр оперети запрошує вас на прем’єру вистави «Моя прекрасна леді». Сценічна редакція й постановка Богдана Струтинського, диригент-постановник Оксана Мадараш, балетмейстер — народний артист України Олександр Сегаль. У виставі задіяні: народні артисти України Т. Тимошко-Горюшко, О. Кравченко, О. Трофімчук, В. Альошина; заслужені артисти України. М. Бутковський, С. Бондаренко, Л. Бельська, С. Мельниченко, В. Донченко; артисти І. Беспалова-Примак, О. Середа, О. Басса, Р. Мороз, В. Одринський, О. Примак. Додам, що на прем’єрі вас чекає багато цікавих і приємних сюрпризів. А букетики фіалок… Ні, таємницю розкривати не можна. Приходьте й побачите самі! Оксана ДЕНЯКОВА.

Американські сценаристи розпочали боротьбу з прихованою рекламою

Асоціація сценаристів США закликала до створення правил по роботі з прихованою рекламою (Product placement) у фільмах і серіалах. Впливова профспілка авторів, які пишуть для кіно і телебачення, засудила це популярне джерело прибутку в індустрії, відзначає Lenta.ru з посиланням на британську газету Independent. У заяві Асоціації говориться, що все частіше авторам доводиться не лише створювати історію, але й — рекламний ролик у середині сюжету, й така робота не оплачується. Асоціація хотіла б, щоб її учасники могли контролювати процес впровадження прихованої реклами в сценарій та впливати на нього. Сценаристи збираються створити офіційний документ, у якому б ясно визначалися відмінності між видовищем і рекламою, і як ця різниця повинна бути донесена до глядачів. Проти розміщення прихованої реклами виступають не тільки сценаристи, але й актори, яким доводиться органічно вписувати у свої ролі використання тієї чи іншої марки безалкогольного напою або стільникового телефону. Творці телесеріалів охочіше розміщують приховану рекламу в останні роки, оскільки на ринку з’явилися різні пристрої, що дозволяють глядачам пропускати традиційні рекламні ролики між епізодами. Для незалежного кіновиробництва прихована реклама також доволі прибуткова й нерідко рятує проекти від закриття. Великі кінопроекти також багаті рекламою одягу, автомобілів та інших товарів.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати