Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

26 серпня, 00:00

На Південно-Українській АЕС проходить випробування система управління старінням устаткування

Із серпня до листопада на Південно-Українській АЕС проходить дослідну експлуатацію автоматизована система управління старінням (АСУС) устаткування. Про це повідомляє прес-служба Міністерства палива та енергетики України. Згідно з прес-релізом, роботи з її створення було розпочато 2008 року. А на нинішньому етапі ведуться роботи зі збирання й введення до АСУС даних щодо виготовлення елементів енергоблоків, які підлягають управлінню старінням. Паралельно виконується налагодження й удосконалення програмного забезпечення. У Міністерстві пояснюють, що, згідно із «Загальним положенням безпеки атомних станцій», управління старінням устаткування є одним з основних аспектів експлуатації АЕС. При цьому в роботах у цьому напрямку використовується великий обсяг відомостей, що стосуються виготовлення, безпосередньої експлуатації устаткування, продовження експлуатації, технічного обслуговування й ремонту. Як правило, ця інформація розрізнена, що утруднює її використання. АСУС дозволяє накопичувати, обробляти й представляти в зручному вигляді всі необхідні дані щодо старіння основного устаткування енергоблоків ПУ АЕС. З її допомогою про кожен вузол або одиницю устаткування, що підлягає управлінню старінням, буде зібрана й систематизована повна інформація — від відомостей про матеріал, з якого вони виготовлені, умови експлуатації, механізми й ефекти старіння до проведи видів контролю технічного стану та їхніх результатів. На атомних станціях України подібна система впроваджується вперше, тому, як відзначають у Міністерстві, основним її призначенням є не лише забезпечення ефективності управління старінням устаткування, а й поширення цього досвіду на галузевому рівні, повідомляє Олексій САВИЦЬКИЙ, «День».

У «Стирола» з'явився «таємний» український інвестор

ВАТ «Концерн «Стирол» (Горлівка, Донецька обл.) залучив українського інвестора, проте назвати його протягом 1—1,5 місяця не дозволяють вимоги конфіденційності, заявив голова правління концерну Сергій Павлючук на сесії міськради Горлівки. «По-перше, хотів би відкинути всі пересуди: проданий «Стирол» — не проданий. Отож, скажу так: зараз на ВАТ «Концерн «Стирол» заходить новий інвестор, український інвестор», — сказав він. Павлючук не уточнив, який пакет придбав новий акціонер, а також, хто з акціонерів міг залишитися в складі власників заводу, а хто — вийти. Голова правління компанії також повідомив, що підприємство виходить із кризи, підкресливши, що в червні проведено капітальний ремонт ділянки з виробництва аміаку, а наразі триває модернізація ще низки виробництв, зокрема з випуску карбаміду. За словами Павлючука, орієнтовно до листопада поточного року будуть запущені цех аміаку й цех аміачної селітри, що простоюють уже близько року. «До кінця року ми займемо ті ж лідируючі позиції, які займали», — прогнозує голова правління концерну.

На «Луганськтепловозі» побоюються скасування нових замовлень через суперечки довкола підприємства

Російське ЗАТ «Трансмашхолдинг» (ТМХ), що купило на приватизаційному конкурсі 76% акцій холдингової компанії «Луганськтепловоз», має намір 2011 року розмістити на українському підприємстві замовлення на виробництво 100 секцій тепловозів для ВАТ «Російські залізниці» (РЗ) і 50 секцій — для російсько-монгольського АТ «Улан-Баторська залізниця», проте, ці плани під загрозою через невизначеність щодо результатів конкурсу. Така інформація міститься у поширеному в п'ятницю зверненні ХК «Луганськтепловоз» до Президента України Віктора Януковича з проханням про особисте втручання у врегулювання суперечки довкола підприємства. У документі наголошується, що 2011 року, зокрема, планується також створення в Луганську двох тепловозів нового покоління. «Але всі ці плани можуть зруйнуватися, якщо результати конкурсу знову будуть оскаржені в суді. Ми побоюємося, що російський акціонер просто відвернеться від нашого підприємства й налагоджуватиме виробництво локомотивів на російських заводах», — зазначають автори звернення. Вони також констатують, що ряд замовників, притягнених на підприємство «Трансмашхолдингом», припинили переговори про укладення контрактів на постачання продукції, не реалізуються інвестиційні програми, застаріває устаткування, що потребує термінової модернізації. «За час, що минув, Україна недоотримала від нашої компанії десятки мільйонів доларів податкових платежів», — підкреслюють автори звернення.

В Одесі відкрили новий зерновий комплекс

19 серпня в Одеському морському торговельному порту офіційно відкрили новозбудований зерновий комплекс. Як повідомляє прес-служба Міністерства транспорту та зв’язку України, з початку 2009 року було зведено 19 силосів та модернізовано дві напівсфери комплексу, що разом вміщають 82,5 тисячі тонн зернових. Згідно прес-релізу, нині комплекс вже розпочав приймати вантажі в експериментальному режимі: на момент відкриття в силосах було 28 тисяч тонн зерна, ячменю та рапсу. Перше відвантаження з нового елеватору на судно має відбутися наприкінці серпня. У прес-службі Міністерства зазначили, що нині завершена перша черга будівництва. У квітні 2011 року планується відкрити ще шість силосів, після чого елеватор зможе одночасно приймати до 125 тисяч тонн зернових, а пропускна потужність зросте до 2,5 мільйона тонн на рік, повідомляє Олексій САВИЦЬКИЙ, «День».

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати