"Бойовий рахунок" львівських авіаторів
Розслідування катастрофи Як-42 Львівського державного авіазагону триває. "День" має в своєму розпорядженні матеріали про інші випадки, в яких брали участь літаки цього авіапідприємства.
24 травня 1996 року о 7 годині ранку за місцевим часом літак Іл-76 вищезгаданого авіазагону здійснював посадку в аеропорту голландського міста Маастріхт. Командир корабля, що вперше проводив посадку в цьому аеропорту, помилився в оцінці відстані до злітної смуги й випустив шасі... лише над її серединою. Літак розпочав екстрений набір швидкості для зльоту й повторного заходу на посадку. При зльоті він зачепив стояки посадочних вогнів і пролетів на гранично малій висоті над дахами будинків Маастріхта та прилеглого Мерсена. Чим неабияк налякав їхніх жителів. Інцидент мав широкий резонанс у голландській пресі.
Представник адміністрації аеропорту пан Ельсхоф повідомив кореспонденту "Дня", що подібні випадки трапляються на цьому обладнаному за останнім словом техніки аеродромі надто рідко. Він проінформував також, що голландська сторона звернулася з протестом до адміністрації "Авіаліній України", складовою частиною яких є львівська авіакомпанія. Однак ніякої відповіді з України не надійшло. Представники Львівського авіапідприємства, які побажали залишитися невідомими, повідомили "Дню", нібито нічого цю пригоду не знають. Представники профспілок авіапідприємства випадково виявили інформацію про випадок... у комп'ютерній мережі Інтернет. За їхніми даними, ніякого розслідування інциденту на авіапідприємстві не проводилося...
Нагадаємо, що в кінці лютого 1996 року на непридатну через снігопад злітну смугу львівського аеродрому було дивом посаджено Ту-134 з... Президентом України на борту. "День" (№200 від 19.11.96 р.) писав про волаючі порушення правил польотів у аеропорту, що ледве не коштували життя главі держави.
Стримуючись від звинувачень, дозволимо помітити, що безладдя, невинне на землі, перенесене на небеса, може коштувати життя багатьом...
Випуск газети №:
№4, (1998)Рубрика
Суспільство