Коротко / СУСПІЛЬСТВО
Львів втілює транспортну концепцію УЄФА до Євро-2012
У рамках підготовки УЄФА до Євро-2012 експерти УЄФА з питань транспорту Стефано Монеллі та менеджер УЄФА по Україні Бо Содстрьом презентували у Львові впровадження системи моніторингу операційного планування транспортної концепції приймаючих міст. «Представлена сьогодні система моніторингу міст чи Transport Tracker System, — це важливий етап перед впровадженням операційного планування транспортної концепції Львова. Як і у кожному з напрямків — ми перейшли до етапу самої організації турніру. Система моніторингу визначає повний узгоджений перелік завдань, витрати, джерела фінансування та ключові точки для кожного із визначених завдань» — прокоментував директор департаменту «ЄВРО-2012» Львівської міської ради Олег Засадний.
«Система моніторингу — інструмент для забезпечення функціонування транспорту та транспортного обслуговування УЄФА ЄВРО-2012 у Львові. Ми задоволені розробленою транспортною концепцією Львова та готовністю запропонувати якісні транспортні рішення вже сьогодні», — розповів експерт УЄФА з питань транспорту Стефано Монеллі. До системи моніторингу увійдуть: загальні напрямки у місті — управління транспортом на період турніру та транспортна інфраструктура міста взагалі, оперативні компоненти транспортного обслуговування УЄФА ЄВРО-2012 — організація та управління транспортним забезпеченням стадіону («останній кілометр»), транспортно-пересадочний вузол в аеропорту та транспортні сполучення: аеропорт — центр, аеропорт — стадіон, а також управління транспортом у спеціальних зонах — сполучення віддаленого розміщення, допоміжного аеропорту та приймаючого міста і, звичайно, транспортне забезпечення фан-зони.
За словами начальника відділу з питань громадського транспорту МОК «ЄВРО-2012 Україна» Олександра Красноштана, зазначені транспортні рішення приймаючі міста повинні затвердити з УЄФА до середини червня 2010 року.
Україна скорочувати викиди СО2 не збирається
Україна подала заявку до Секретаріату Рамкової конвенції ООН зі зміни клімату (UNFCCC) про приєднання до Копенгагенської угоди. Цим кроком Україна підтримує вирішення проблеми зміни клімату, але, в той же час, планує значно збільшувати викиди парникових газів, повідомляє Національний екологічний центр України. Україна поставила мету — скорочення викидів на 20% від 1990 до 2020 року. Також Україна ставить умову збереження статусу країни з перехідною економікою, збереження гнучких механізмів Кіотського протоколу (торгівля квотами та проекти спільного впровадження) та 1990 рік як рік відліку скорочень викидів. Україна наполягає на перенесенні непроданих квот з першого періоду Кіотського протоколу на майбутнє. Робоча група неурядових екологічних організацій з питань зміни клімату вітає рішення України приєднатися до Копенгагенської угоди, але вважає, що запропонована мета на скорочення викидів не є конструктивною. Адже ціль зі скорочення викидів парникових газів фактично означає лише їхнє зростання на 75% від сьогоднішнього рівня до 2020 року.
Також неприйнятною є вимога переносу невикористаних квот з першого періоду Кіотського протоколу до майбутньої пост-Кіотської угоди. Торгівля квотами, на думку екологічних організацій, не сприяє вирішенню проблеми зміни клімату. Європейський Союз у своїй нещодавно опублікованій доповіді «Міжнародна кліматична політика після Конференції в Копенгагені» звертає увагу на ризики, що пов’язані із переносом невикористаних квот. Російська делегація також не наполягає на перенесенні квот з першого періоду Кіотского протоколу.
Вчені впевнено заявляють, що подані країнами зобов’язання по скороченню викидів мізерні й ніяк не утримають температуру в межах 20оС. Навіть потепління в межах 20оС призведе до значного підвищення рівня світового океану, зникнення багатьох видів на планеті та збільшення частоти природних катаклізмів. На даний момент людство рухається в бік незворотних змін клімату. На наступних зустрічах, які відбудуться в Боні (червень) та Мексиці (грудень), країни будуть продовжувати роботу над створенням юридично зобов’язуючої угоди, яка замінить Кіотський протокол у 2013 році.
Загар буде безкоштовним
Прохід на кримські пляжі загального користування для відпочивальників та жителів автономії буде безкоштовним. За словами заступника голови Ради міністрів автономії Георгія Псарьова, при вході на пляж із відпочивальників та жителів Криму не стягуватиметься плата за послуги пляжного сервісу, що надаються, а також за прокат пляжного обладнання. Це дозволить забезпечити право на вільний вибір послуг, що надаються, пише журнал «Фокус».
Як повідомляє інформаційний портал АРК, до 17 травня спеціальна комісія з питань готовності пляжів чекає на звіт про вжиті заходи від органів місцевого самоврядування та райдержадміністрацій. «Виявляти правопорушення та забезпечувати захист прав громадян у випадку стягнення плати з них при вході на пляжі загального користування буде головне управління МВС України в Криму», — уточнив Псарьов.
Заступник голови Ради міністрів АРК нагадав, що без наявності дозволів та документів заборонено розміщення будов та споруд на пляжних і прилеглих до них територіях. При виявленні таких незаконних споруд громадяни можуть звертатися до правоохоронних органів.
Республіканському комітету із земельних ресурсів АР Крим доручено відстежувати факти самовільного зайняття земельних ділянок на пляжних і прилеглих до них територіях.
Випуск газети №:
№79, (2010)Рубрика
Суспільство