Перейти до основного вмісту

Коротко / СУСПІЛЬСТВО

20 грудня, 00:00

Незабаром у ботсаду розквітнуть камелії

У тропічних оранжереях Національного ботанічного саду ім. Гришка починають цвісти камелії та азалії, повідомляє ЛігаБізнесІфнорм. Зараз в оранжереях цвіте каттлея. Та вже в середині січня у «королеви орхідей» з’являться «конкуренти» — зацвітуть азалії та камелії. Старший науковий співробітник Національного ботанічного саду Жанна Ярославська розповіла кілька цікавих фактів про камелії: «Камелія— японська квітка, яку дуже цінували в Європі у XVIII—XIX століттях. Дами на балах оздоблювали свої зачіски та сукні квіткою камелії. Коли ви прийдете до нас у січні—лютому, ви зможете подивитися на цю дорогоцінну прикрасу». Новорічним сюрпризом для відвідувачів Ботанічного саду стане відкриття великої купольної оранжереї. Зараз тут облаштовують екзотичний ліс із деревами-гігантами, пальмами, фікусами, тропічними ялинками й озерами з декоративними рибками. «Це лише початок, ось мине зовсім небагато часу, і тут будуть справжні джунглі», — пообіцяла екскурсовод Вікторія Желіковська.

Реклама на рідній мові викликає більше емоцій у споживачів

Cпоживачі піддаються дії маркетингових повідомлень на багатьох мовах. Проте нове дослідження Університету Еразмуса (Нідерланди) виявило, що реклама на рідній мові є найефективнішою для продажу того або того продукту і спричиняє найсильнішу емоційну реакцію у людини, повідомляє УНІАН. Фахівці протестували дію на свідомість рекламних гасел серед націй, де в спілкуванні широко використовуються два або три мови. Було виявлено відмінності у сприйнятті реклами на різних мовах — експерти довели, що інформація про товар на рідній мові сприяє найбільшому емоційному відгуку. Автори експерименту вважають, що перевага рідної мови полягає в особистих спогадах словесних асоціацій і мовного контексту, в якому виникли ці спогади. Таким чином навіть несвідомо прочитані або почуті слова реклами викликають спогади про ситуації, в яких це слово зіграло роль в житті конкретної людини, а люди, як правило, мають яскравіші спогади на своїй рідній мові, пояснюють психологи. Було відмічено, що знайдений ефект більшою мірою виражений серед жінок — імовірно жінки мають активнішу нервово-психологічну відповідь на емоційні події в пам’яті, ніж чоловіки.

Стартував SMS-марафон на підтримку хворих дітей

19 грудня 2008 року стартує SMS-марафон, який проводить благодійний фонд «Україно! Я за тебе!» з метою збору коштів на закупівлю медикаментів та сучасного медичного обладнання для реанімаційного відділення Київської міської дитячої клінічної інфекційної лікарні. 21,62 гривні на добу — це сума, яку виділяє держава на лікування та утримання хворої дитини у цьому медичному закладі. Реальні ж витрати на лікування, скажімо, хворого на енцефаліт, в залежності від віку дитини, становить 500 — 1 500 гривень на день. Цього року в цій лікарні проведено лікування понад 2 тисяч дітей з Києва та України. Серед них — близько 100 важкохворих дітей отримали інтенсивну терапевтичну допомогу в реанімаційному відділенні. На жаль, показник смертності тут — 0,29%. Висококваліфіковані спеціалісти клініки здатні привести цей показник практично до нуля, якби вистачало необхідних медичних препаратів та сучасного медичного обладнання. Кінцевим результатом SMS-марафону стане закупівля діагностичного комплексу ІФА, апарату штучного вентилювання легенів, іншої допоміжної апаратури та необхідних медикаментів, які дозволять за короткий термін визначитися із діагнозом, а також підтримувати життєздатність організму дитини під час проведення інтенсивної терапії в реанімаційному відділенні лікарні.

У Києві двічі на рік проводитимуться медогляди школярів

Про це йдеться у рішенні Київської міської ради «Про заходи щодо забезпечення здоров’я школярів під час навчання в навчальних закладах міста Києва», яке було прийняте на засіданні сесії Київради, повіломляє УНІАН. Крім того, вихователі з фізичної культури будуть зобов’язані перед кожним заняттям проводити опитування щодо стану самопочуття кожного учня. Вони передаватимуть отримані дані медичним працівникам навчального закладу та фіксуватимуть цю інформацію у класному журналі. Також Київрада зобов’язала керівників навчальних закладів щомісячно надавати статистичні звіти про проведення опитування до Головного управління освіти та Головного управління охорони здоров’я, а ті надаватимуть до Міносвіти та Міністерства охорони здоров’я свої рекомендації. Також депутати зобов’язали Управління освіти та охорони здоров’я розробити та запровадити обов’язкове анкетування серед батьків учнів щодо загального фізичного стану дитини. Анкетування проводитимуться кожні півроку.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати