Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Модні столиці міряють українське

Які наші бренди представляють свої колекції в рамках Paris Fashion Week
29 вересня, 10:47

Західні медіа у своїх модних рубриках називають Нью-Йорк, Лондон, Мілан і Париж не інакше, як Big 4, тобто «велика четвірка». Усе тому, що ці міста диктують світові тенденції в дизайні одягу. Модний марафон починається в США, наступні — британці та італійці. Паризький тиждень моди — головний етап цієї естафети та яскраве завершення сезону. Адже саме у салонах французької столиці ще кілька століть тому зародилась традиція модних показів, і сьогодні, здається, саме повітря столиці просякнуте атмосферою цих «парадів стилю».

Десятки міжнародних брендів готують свої колекції до найбільшого модного свята планети. Поруч із гігантами haute couture — й імена молодих творців, які не поступаються метрам зухвалістю та креативом. Цього року в Paris Fashion Week беруть участь і українці.

Протягом останнього тижня вересня та першого тижня жовтня десять вітчизняних брендів представлятимуть свої колекції сезону весна — літо 2018 у престижних паризьких шоу-румах. У складі модного десанту — ветерани української fashion-індустрії POUSTOVIT і bobkova., авторитетні бренди BEVZA, ELENAREVA, DZHUS, NADYA DZYAK, A.M.G., Litkovskaya, молоді зірки — FROLOV і Ruslan Baginskiy. Більшість із цих колекцій вже показували на Ukrainian Fashion Week, який пройшов у Києві на початку вересня.

ФОТО АРТЕМА СЛІПАЧУКА / «День»

 

Цього року це  вже не перша поява дизайнерів з України на модних подіях вищого рангу. Так, свою колекцію весна — літо 2018 Світлана Бевза (BEVZA) презентувала на подіумі Нью-Йоркського тижня моди, що відбувся у вересні. Дизайнерка вважає це певним підсумком роботи бренду і водночас виходом на новий рівень. Вона наголошує, що потрапляння до офіційного розкладу одного з чотирьох найпрестижніших тижнів моди є результатом щоденної копіткої праці усієї її команди.

У лютому українські законодавці мод підкорювали London Fashion Week. FLOW the Label, Jean Gritsfeldt, Alina Zamanova, FROLOV, Yana Chervinska, DZHUS та the COAT by Katya Silchenko створили спільну інсталяцію на платформі International Fashion Showcase. На цьому майданчику дизайнери з 26 країн продемонстрували власний погляд на глобальні теми з локальної точки зору та представили «національні» історії у міжнародному контексті. Український стенд мав назву Wish You Were Here, у перекладі з англійської — «Хотілося б, щоб ви були тут». Центром композиції стала символічна автобусна зупинка — місце, звідки ми починаємо подорож, свій шлях в обраному напрямку.

З’являються назви вітчизняних брендів і у розкладах інших доволі потужних тижнів моди. Наприклад, влітку бренд NAVRO презентував свою колекцію на Zhong Yuan Fashion Week, що проходила у китайській провінції Хенань.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати