На «Сезонах...» — чоловічий день

Так, уперше в графік «Сезонів моди», які відбудуться з 14 по 17 березня, офіційно ввели день показів чоловічих колекцій, як це вже багато років практикують, наприклад, у Мілані. На повноцінний Тиждень новина поки що не тягне, адже цьому ринку у нас традиційно приділяють менше уваги, ніж колекціям для жінок, але головне, як ведеться, почин. З трьох заявлених на «чоловічий день» колекцій покажуть лише дві. На жаль, фірма «VDone-ательє» в останній момент від участі відмовилася, як було заявлено на прес-конференції, з технічних причин. Зате залишаться Олександр Гапчук, який традиційно приділяє чоловічій моді, щонайменше, половину креативного запалу в кожній новій колекції, і взагалі виключно чоловічий дизайнер Михайло Воронін. Гапчук на нинішніх «Сезонах...» жіночу колекцію не презентує зовсім, так що новий формат показів зроблено і під нього. Дизайнер продовжує удосконалюватися у обраному ним напрямі — поєднанні класики з актуальними трендовими «родзинками». За формою більшу частину колекції буде витримано в діловому стилі. А ексклюзивність його костюмам надаватимуть аплікації, вишивки, металева фурнітура. Олександр орієнтується на Англію і Італію — безумовних законодавців чоловічої моди в світі. Можливо, ще і під враженням від спільного показу з італійським дизайнером Антоніо Берарді в листопаді. Проте їхнi колекції вже тоді перегукувались. Обидві були своєрідними гімнами молодих буржуа.
Колекція Михайла Вороніна буде більш класичною. Дизайнер назвав її «Голлівуд» не випадково. Саме в цій Мецці світового кінематографу він нещодавно відкрив свій магазин. В основному тут будуть демонструватися моделі одягу «Зима-2004», тому тканини будуть теплі — твідові і костюмні. До речі, практично вся тканина у Вороніна італійська. Він на цьому наголошував ще на зустрічі з журналістами влітку, коли демонстрував спеціально зшитий для шоу гігантський смокінг.
Не обминуть своєю увагою сильну стать Лілія Пустовіт і Віктор Анісімов, але окремі чоловічі моделі вони демонструватимуть в інші дні, акцентуючи основну увагу на жіночій колекції.
У Торгово-промисловій палаті, де проходять «Сезони...», зал зможе прийняти 600 глядачів, але квитки, як розповіли організатори акції Ірина Данилевська і Володимир Нечипорук, продаватися, як і раніше, не будуть. Хоча, це може стани можливим до осінніх демонстрацій. Із «старожилів» тижнів прет-а-порте не візьме в них участі «за станом здоров’я» Ольга Громова. Видно, нічого серйозного, адже вона буде і гостею «Сезонів...» і одним iз членів журі в дефіле молодих дизайнерів «Сезони моди — погляд в майбутнє». Зате на 16 число намічено демонстрацію з показовою назвою «нові імена». Для широкого загалу найвідомішим iз них, напевно, є Оксана Тимоніна — стиліст групи «Іграшки», шоу-балету «А-6» і «Нового каналу». Торік вона стала переможницею «Погляду в майбутнє». Інші також новачки відносні. Вадим Принцовський займається дизайном одягу вже 6 років, Вікторія Чикулай в 1996 р. закінчила Київську державну художню школу і свою колекцію готувала в ательє Сергія Бизова. До речі, сам Бизов, який воліє останнім часом демонструвати свої колекції окремо, відкриє нинішні «Сезони моди».
Єдина накладка, якої побоюються організатори — відсутність show-rooms, що сподобалися. Річ у тім, що «Сезони...» швидше за все пройдуть без офіційного спонсора. А головна підтримка виходитиме від часопису «Єва», якому цього року виповнюється 10 років.