Перейти до основного вмісту

Престижна нагорода – за ролик про наших військових

«Ми не зможемо далі працювати з російським контентом, тому повинні якомога швидше розвивати свій ринок», — продюсер
13 лютого, 11:31
ФОТО З САЙТА YOUTUBE.COM

Днями у США нагородили лауреатів престижної міжнародної відеопремії Omni Awards. Вперше в історії цього конкурсу нагороду отримав український соціальний ролик. Відео «Ти — поруч. Вірю. Живу» (You are close. Believe. Live), що закликає допомогти сім’ям загиблих на сході українських військових, було відзначено у двох номінаціях: срібло в категорії «Неприбуткові проекти» та бронзу в категорії «Драма».

Ролик створила компанія GoodMedia Production на замовлення «Фонду Оборони Країни». Раніше ця ж компанія працювала над рекламою «Повертайся живим!». Відео про загиблих військових з’явилося на екранах у серпні 2014 року. Сюжет ролика — це спогади з життя родини солдата. Сцени похорону героя перемішано з кадрами із його життя. Зйомки відео відбувалися у Києві.

На ідею сюжету авторів надихнули історії військових, з якими вони зіткнулися під час зйомок документального фільму «Битва за Дніпро».

«Коли ми розробляли ідею цього ролика, дуже хотіли показати реальне  життя родин загиблих та постраждалих в АТО. Але ми не просто втілили на екрані людську трагедію, а дали зрозуміти глядачам, що життя продовжується і надія є. Зокрема, ця думка втілена у дивовижній схожості сина загиблого солдата на його батька. Мабуть, ця багатогранність і зачепила журі», — розповідає «Дню» продюсер компанії GoodMedia Production Кирил Тимошенко.

До слова, цей самий ролик включено до програми найстарішого фестивалю реклами «Канські леви» у категорії «Некомерційне відео». На думку Кирила Тимошенка, це свідчить про новий етап розвитку вітчизняного рекламного ринку: «Дуже приємно, що під час війни у нашій країні цей ролик таки переміг. Це свідчить про те, що, незважаючи на складну ситуацію, ми починаємо виробляти більш якісний продукт. Зараз ми розуміємо, що далі не зможемо працювати з російським контентом, тому повинні якомога швидше розвивати свій ринок».

Премію Omni Awards вручають двічі на рік за видатні досягнення у галузях кіно, відео та мобільних медіа. До журі конкурсу входять представники CNN, NBC, ABC, PBS, Cartoon Network, Disney, Associated Press та Олімпійського комітету.

Delimiter 468x90 ad place

Новини партнерів:

slide 7 to 10 of 8

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати