Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

В іноземців «своя» вузькоколійка

14 жовтня, 00:00

Старенький потяг днями прогуркотів вузькоколійкою від тихої станції Адампіль до Старої Синяви, що на Хмельниччині. 25 пасажирів одного-єдиного вагона, причепленого до цього паротяга, прибули сюди для подорожі аж із Австрії, Нідерландів, Німеччини, Англії. Звичайно ж на цьому далекому від великих «сталевих магістралей» перегоні мчать товарняки з продуктами виробництва місцевої цукроварні. Гості пояснили зустрічаючим, що вузькоколійка, за якою в них ностальгія, залишилася тільки в Україні та Іспанії. Із Старої Синяви вони вирушили автобусом до станції Гречани (передмістя Хмельницького), де міститься так званий «цвинтар паровозів». А в Шепетівці, місті корчагінської слави, вони були раніше. Їхали вузькоколійкою, побудованою ще Павкою Корчагіним, головним персонажем роману Миколи Островського «Як гартувалася сталь». Він, пригадуєте, запевняв, що в кожного покоління своя вузькоколійка. Голова Старосинявської райдержадміністрації Володимир Рейда повідомив кореспондента «Дня» Михайла ВАСИЛЕВСЬКОГО, що й ця залізнична гілка, від Адамполя до Старої Синяви, побудована ще за часів буремної юності Миколи Островського. Співбесідник уважає, що інтерес іноземців до залізничної архаїки може давати певний зиск спадкоємцям корчагінської слави. Навіть без будь-яких затрат на рекламну кампанію, бо шанувальники паротягів із зарубіжжя «багато фотографували та обіцяли видати ілюстрований журнал».

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати