Перейти до основного вмісту

Відповідальне багатство — торг доречний

02 червня, 00:00

У четвер, напередодні Міжнародного дня захисту дітей, у Києві пройшов благодійний аукціон. Виручені від продажу речей гроші мають надійти на будівництво школи-інтернату сімейного типу в селі Проців на Київщині для дітей, що хворі на аутизм, ДЦП і страждають хворобою Дауна. Щоб торги були цiкавiшими, а виторг від аукціону більшим, Всеукраїнське жіноче об’єднання «Дія» спільно з Агентством комунікаційно-інформаційних технологій Прес- КIТ, які виступали організаторами аукціону, намагалися зібрати у стінах Київської Торгово-промислової палати кращих представників вітчизняного бізнесу. Здавалося, у них мало б з’явитися бажання допомогти дітям-інвалідам і при цьому стати власниками тих чи інших лотів. Тим більше, що на аукціоні були представлені речі знаних людей України: окуляри першого Президента України Леоніда Кравчука (у них він підписував з Єльциним і Шушкевичем «посвідчення про розлучення» у Біловезькій Пущі), манто з натурального хутра Таїсії Повалій, фотомонтаж і символічний знак з відображенням етапів космічного польоту першого космонавта України Леоніда Каденюка, «щасливі» боксерські рукавички Володимира Кличка, у яких він нокаутував американця Дерика Джефферсона. На аукціоні також були виставлені — художня композиція, виконана дітьми, що навчаються в інтернаті, і картина «Розмова», надана Київською дитячою Академією мистецтв. Але, на жаль, торги йшли без особливих пристрастей, як це звичайно буває на аукціоні. Окуляри Кравчука були продані за чотири з половиною тисячі гривень. Фотомонтаж оцінено в дві з половиною, а манто — у півтори тисячі гривень. Звичайно ж, як і очікувалося, окрасою програми стали рукавички Володимира Кличка, придбати які багато хто бажав і до початку самого аукціону. Вони були продані за шість тисяч гривень. Нагадаємо, для будівництва інтернату потрібно щонайменше 2,5 мільйони гривень. В основному щасливими власниками речей знаменитих людей стали ті, хто безпосередньо брав участь у підготовці й організації аукціону. Наприклад, окуляри придбав Володимир Костерін — директор Міжнародної корпорації «Злагода», що виступала спонсором акції, а рукавички дісталися також представнику цієї ж корпорації Ярославові Деденко. Так що, по суті, аукціон не зміг виправдати сподівань, незважаючи на активну рекламну кампанію, особливо якщо порівнювати з подібними акціями на Заході. Але, якщо взяти до уваги приказку — «кожне діло спочатку не йде», то ще залишається шанс і надія на виявлення більшої уваги у майбутніх аукціонах до загальнолюдських проблем з боку тих, хто в змозі хоч що-небудь змінити — за гроші. А поки... хоча б з чогось потрібно починати.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати